دررسانه| 22 هزار تماس تلفنی با سامانه تلفنی 123 اورژانس اجتماعی در فروردین ماه

معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی گفت: در فروردین ماه سال جاری، 22 هزار تماس تلفنی با سامانه 123 اورژانس اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی گرفته شده است که موارد اختلافات حاد خانوادگی نسبت به سال 98 رشد داشته است.

 غلامحسین حقدادی اظهار کرد: در فروردین ماه سال جاری 22 هزار تماس تلفنی با سامانه تلفنی 123 اورژانس اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گرفته شده که از این تعداد 45درصد تماس‌های گرفته شده مرتبط با شرح وظایف بهزیستی بوده که در مقایسه با فروردین سال 98، رشد 20 درصدی داشته است.

وی افزود: از مجموع تماس‌ها 10درصد تماس‌ها مرتبط با موضوع کرونا بوده است. همکاران مشاور در پشت خط 123 به 78 درصد تماس‌ها از طریق تلفن پاسخ داده‌اند و 10درصد تماس‌ها به سایر ارگان‌ها ارجاع داده شده است. همچنین حدود 12درصد تماس‌ها نیز به مبادی درون سازمانی بهزیستی برای رفع مشکل خود ارجاع شده‌اند.  شایان ذکر است که موارد اختلافات حاد خانوادگی نسبت به سال 98 رشد داشته است.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، حقدادی عنوان کرد: همسرآزاری، کودک‌آزاری، سالمندآزاری، اقدام به خودکشی ، افکارخودکشی، روابط‌ نامشروع، فرار از منزل، دعواهای حاد خانوادگی و کودک‌خیابانی از جمله موضوعاتی است که شهروندان نسبت به وقوع آن‌ها با سامانه  123 اورژانس اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی تماس می گیرند.

کد خبر 17026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد