حضور اداره کل بهزیستی استان سمنان در رزمایش مواسات و کمک مومنانه

رعنا سورمه رئیس اداره مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان سمنان گفت : اداره کل بهزیستی استان با تهیه و توزیع هزار و ۱۹۰ بسته سبد غذایی و ۳۰۰ بسته بهداشتی در مرحله اول رزمایش مواسات و کمک های مومنانه همکاری و شرکت کرده است .

رعنا سورمه رئیس اداره مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان در گفتگو با روابط عمومی اداره کل گفت : سازمان بهزیستی کشور در راستای وظایف و رسالت سازمانی خود اقدامات پیشگیرانه خود را از ابتدای بهمن ماه آغاز کرده است و پس از شیوع ویروس کرونا در کشور و تا کنون بیش از ۳۸ دستورالعمل و ۵۰ اقدام شاخص را در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اجرایی کرده است .

وی افزود : سازمان بهزیستی کشور از اسفند ماه سال گذشته تا به امروز با برگزاری پویش لبخند مهربانی(بمناسبت عید) ، پویش صیانت از سلامت مددجویان(مراکز نگهداری) و پویش همدلی (ماه مبارک رمضان) با هدف جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی بمنظور کمک به افراد آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در کشور انجام داده است و تا کنون در این راستا با تحویل بسته های غذایی و بهداشتی در بین کودکان کار ، مناطق آسیب پذیر ، افراد آسیب دیده اجتماعی و اقتصادی ، معتادین متجاهر و ... گامی در جهت رفع بخشی از نیازهای جامعه هدف خود برداشته است .    

رعنا سورمه گفت : اداره کل بهزیستی استان پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در شب میلاد امام زمان (عج) با موضوع کمک به اقشار آسیب دیده از شیوع  ویروس کرونا با  اطلاع رسانی به موسسات خیریه تحت نظارت ، اطلاع رسانی به خیرین حامی و حضور نماینده بهزیستی و روسای ادارات شهرستانها در جلسات هماهنگی اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی بمنظور شرکت در رزمایش استانی مواسات و کمک های مومنانه کرده است .

رئیس اداره مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان سمنان گفت : اداره کل بهزیستی استان با تهیه و توزیع هزار و ۱۹۰  بسته سبد غذایی و ۳۰۰ بسته بهداشتی در مرحله اول رزمایش مواسات و کمک های مومنانه همکاری و شرکت داشته است . ایشان در ادامه ابراز داشتند اداره کل بهزیستی استان سمنان در اسفند ماه سال گذشته نیز اقدام به تهیه ۱۰۰۰ بسته سبد کالا توسط موسسات خیریه کرده است که این سبد های کالا در بین جامعه هدف و افراد آسیب دیده در روزهای کرونایی توزیع شده است .

کد خبر 17024

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد