در رسانه | نقاش معلول آثار خود را به بیمارستان امام رضا(ع) هدیه کرد

معلول جسمی‌حرکتی شدید مشهدی، آثار نقاشی خود را به مدافعان سلامت در بیمارستان امام رضا(ع) در مشهد اهدا کرد.

مسعود فیروزی در حاشیه این مراسم گفت: با وجود جمعیت بسیار زیاد استان، در رابطه با ویروس کرونا خوشبختانه اوضاع شهر از کنترل خارج و بحرانی نشد.

معاون امور توان‌بخشی بهزیستی خراسان رضوی ادامه داد: ملیحه بنائیان، معلول جسمی‌حرکتی بسیار شدید و از هنرمندان زیر پوشش بهزیستی استان خراسان رضوی، که هرسال تابلوهای خود را در مراسم گل‌ریزان آزادی زندانیان اهدا می‌کرده، امسال تصمیم گرفته است باتوجه‌به تلاش و زحمات بی‌دریغ کادر درمانی استان در مقابله با بحران کرونا، این تابلوها را به مدافعان سلامت اهدا کند.

وی افزود: ارزش معنوی آثار خانم بنائیان بسیار بالاست و ایشان هرسال به مناسبت گل‌ریزان آزادی زندانیان، نقاشی می‌کشند و به نفع این قشر اهدا می‌کنند و برای کسی که بیش از ۱۰۰ جایزه در جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی دریافت کرده است، اقدام ایشان هم از نظر هنری و هم از نظر اراده او، ارزش بسیار زیادی دارد.

فیروزی به وضعیت بیماری کرونا در مراکز تحت نظارت بهزیستی اشاره کرد و افزود: ۶۰۰۰ معلول جسمی‌حرکتی، سالمند و ایزوله در ۹۰ مرکز شبانه‌روزی استان مقیم هستند و با تلاش همکارانمان در مراکز شبانه‌روزی، شاید تعداد مبتلایان به کرونا در این مراکز به انگشتان دست هم نرسد.

معاون امور توان‌بخشی بهزیستی خراسان رضوی تصریح کرد: میانگین افراد فوت شده در مراکز نگهداری ما در ماه‌های اسفند و فروردین، به میزان ۱۰ نفر در ماه کاهش داشته است که بیانگر جدیت مراکز در رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌باشد.

کد خبر 17016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد