همزمان با ماه ضیافت الهی /کمک 7 میلیاردی خیرین به جامعه هدف بهزیستی

زنجان | مدیر کل بهزیستی استان زنجان از کمک ۷میلیارد ریالی خیرین خبرداد و گفت : از ابتدای ماه مبارک رمضان و تشکیل پویش همدلی مومنانه تا کنون نزدیک به 3 هزار و 400 بسته مواد غذایی به ارزش ۷میلیارد ریال در بین گروه های آسیب پذیر و مددجویان بهزیستی توزیع شده و این طرح تا پایان ماه رمضان ادامه دارد .


به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی  با اشاره به  نقش مراکزغیر دولتی در شناسایی و یاری جامعه هدف از طریق  موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی  ، افزود: هم اکنون بهزیستی استان زنجان بیش از 93 درصد فعالیت خود را در قالب اصل ۴۴ قانون اساسی واگذار کرده که ۳۹۴ مرکز از بهزیستی مجوز فعالیت دریافت کرده اند .
مدیرکل بهزیستی استان زنجان نیز با اشاره به اینکه  سازمانها و موسسات خیریه که با نیت خیرخواهانه و کمک به همنوع شکل می گیرند نقشی بیش از آنچه به نظر می رسد در توسعه بخش اقتصاد و مدیریت فقر و آسیب‌های اجتماعی در جامعه ایفا می کنند، تصریح کرد : موسسات خیریه اعتماد سازی عمومی نسبت به کارهای خیر را افزایش می دهند و امکان سوء استفاده از عواطف پاک مردم با فعالیت این موسسات کاهش می یابد.
وی افزود : در حال حاضر نزدیک به ۱۰۰موسسه خیریه در سطح استان فعالیت می کنند و بسیاری از خدماتی که به این موسسات واگذار می شود خدماتی هستند که دولت امکان پرداخت بهای تمام شده آن را ندارد اما موسسات و مراکز خیریه می توانند آن را با کیفیت بهتر و به نحو مطلوب ارائه دهند.  
محمدی تاکید کرد: پیش از این نیز در راستای کمک به مددجویان بهزیستی در زمان شیوع بیماری کرونا نیز بسته های معیشتی و حمایتی در بین مددجویان توزیع شده است.
این مقام مسئول یادآور شد  : خیرین می توانند نذورات و کمک های خود را به حساب 210091434524111  نزد بانک توسعه تعاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان ویا به شماره کارت مجازی 5029081010321806 واریز نمایند.
 

کد خبر 17004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد