۶ هزار بسته حمایتی در بین مددجویان بهزیستی استان تهران توزیع شد

مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: با راه اندازی پویش همدلی و کمک مومنانه، با جمع آوری کمک های خیران تاکنون ۶ هزار بسته حمایتی در بین مددجویان بهزیستی استان تهران توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، امین شاهرخی اظهار داشت: این بسته های حمایتی هر کدام به ارزش ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان با کمک های خیران و بودجه بهزیستی استان تهران تهیه شد و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

وی افزود: استان تهران دارای بیش از ۲۴۰ هزار مددجوی بهزیستی است که از این تعداد، ۵ درصد جزو دهک های پایین جامعه هستند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه مددجویان بهزیستی نیازمند حمایت مالی در شرایط کرونایی هستند گفت: بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمایت از آسیب دیدگان ناشی از کرونا، شناسایی نیازمندان و بسته های معیشتی در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: خانواده های مددجویان در فشار اقتصادی هستند و کرونا باعث شد تا این وضعیت تقویت شود، امیدواریم تا ۲ مرحله دیگر با کمک های خیران و مردم بتوانیم بسته های بیشتر را آماده سازی و توزیع کنیم.

شاهرخی از مردم خواست: کمک‌های نقدی خود را برای تهیه بسته‌های معیشتی از طریق دو شماره حساب پشتیبان مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان تهران واریز کنند.

وی خاطر نشان کرد: شماره حساب ۹۵۹۵۹۵۹۵۹۵ نزد بانک رفاه، شعبه مستقل مرکزی و شماره حساب ۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷ و یا با شماره‌گیری کدهای دستوری #۵۵۵*۷۲۴* و یا #۲*۶*۷* برای این نهاد است که کمک ها را به دست نیازمندان واقعی می رساند.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان تهران، همچنین افراد می توانند کمک‌های غیرنقدی مانند اقلام غذایی و خوراکی از جمله روغن، برنج، پنیر و ماکارونی را به مراکز بهزیستی تحویل دهند.

کد خبر 17000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد