توزیع ۱۰۰۹۰ بسته غذایی در بین مددجویان استان طی هفته اول ماه رمضان

مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان غربی از اجرای پویش همدلی مومنانه بهزیستی استان در ماه مبارک رمضان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی؛دکتر سعید فریور با اشاره به عدم اجرای برنامه های افطاری مددجویان و بازدید از مراکز استان در راستای رعایت پروتکلهای بهداشتی با توجه به وضعیت فعلی جامعه ، شیوع ویروس کرونا افزود: برنامه های امسال بهزیستی در قالب پویش  " همدلی مومنانه" در سطح استان با مشارکت سپاه _ فرمانداری ها – خیرین تا پایان ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

وی با اشاره به جزئیات اجرای این پویش، از توزیع ۱۰۰۹۰ بسته غذایی در بین مددجویان در سطح استان به مبلغ ۲میلیاردو۹۰۰میلیون تومان(نقدی وغیرنقدی) در طی هفته اول ماه رمضان خبرداد و افزود: سبدهای حمایتی مذکور بین ۱۷ شهرستان تابعه در هفته اول ماه مبارک رمضان توزیع شده است، که از این تعداد ۸۵۵۶ بسته اهدایی از سوی فرمانداری و ۱۵۳۴ بسته نیز توسط خیرین اهدا شده است.

مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان غربی ادامه داد: پیگیری  برای دریافت سبد حمایتی که توسط بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام  به مددجویان بهزیستی از مبالغ ۳۰۰ هزارتومان تا ۵۰۰ هزار تومان تخصیص یافته است که این مبالغ به حساب بانکی سرپرستان خانوار که پشت نوبت دریافت مستمری و یا خدمات بهزیستی هستند واریز میشود.

دکتر فریور با اشاره به دیگر فعالیتهای اداره بهزیستی در خصوص جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، با توجه به کمبود ماسک و دیگر لوازم بهداشتی در استان تصریح کرد: از شروع بیماری کرونا، تعداد ۱۵ واحد تولیدی در قالب کارگاههای تولیدی ، حمایتی – گروههای همیار در سطح استان بالغ بر ۹۰۰۰۰ هزار ماسک – ۲۰۰۰۰ هزار گان – ۱۵۰۰۰ دستکش – ۱۰۰۰ شیلد – ۱۱۰۰۰ سرپوش – ۱۲۰۰۰ پاپوش تولید کردند و در این راستا زمینه اشتغالزایی ۱۴۳ نفر ( ۷۳ توان یاب – ۴۲ زن سرپرست خانوار و ۲۸ نفر از افراد غیر مددجو) فراهم شده است.

وی با اشاره به معرفی خیرین همکار با بهزیستی به صداوسیمای مرکز استان جهت شرکت در برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان به منظور فرهنگسازی در امر جلب و جذب مشارکتهای مردمی، یادآور شد. همچنین جمع آوری کمکهای نقدی از طریق شماره حساب۴۱۵۵۰۳۴۵۴۱۵۷۲۸۱۸ – شماره کارت مجازی :
۶۳۶۷-۹۵۷۰-۸۵۴۵-۳۱۷۸
و کد دستوری:

۱۴۰۰۰۲۰#*۴*۷۳۳*
 به صورت کمکهای غیر نقدی در پایگاههای جلب مشارکتهای مردمی در ۱۷ شهرستان تابعه از دیگر اقدامات بهزیستی استان در ماه مبارک رمضان و شیوع کرونا در استان است.

دکتر فریور خاطر نشان کرد: تبلیغات از طریق نصب بیلبورد ، بنر در میادین شهر و تیزرهای تبلیغاتی در صدا وسیمای مرکز استان و همچنین تلویزیون های شهری  و فضای مجازی ( واتس آپ- اینستاگرام)، ادامه برنامه صیانت و محافظت از سلامت مقیمان مراکز نگهداری و ضد عفونی کردن محیط مراکز و اجرای پروتکلهای بهداشتی نیز در این پویش اجرا می شود.

کد خبر 16994

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد