فعالیت های واحد پذیرش و هماهنگی در راستای دیدارهای مردمی در سال ۹۸

رئیس پذیرش و هماهنگی اداره کل بهزیستی استان گیلان گفت : در سالجاری علاوه بر پاسخگویی حضوری و تلفنی، از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۹۶۰ نیز کلیه موارد پس از جمع آوری، با دقت بررسی شده و در جهت رفع موانع موجود و پاسخگویی لازم، اقدام به خدمات رسانی به جامعه هدف بهزیستی نمودند.

محمد برهود رئیس پذیرش و هماهنگی اداره کل بهزیستی استان گیلان عنوان نموند: اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی این استان در سال ۹۸ نسبت به برگزاری ۴۳ برنامه ملاقات حضوری به صورت هفتگی(سه شنبه ها) در محل پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان و همچنین تعداد ۳ برنامه ملاقات حضوری با عنوان میز خدمت جهادی(جمعه ها) قبل از برپایی نماز جمعه در مصلی با حضور مدیرکل اقدام نمودند که در مجموع این ملاقات ها تعداد  ۳۸۶۱ نفر  با مدیرکل محترم دیدار داشتند و خدماتی از قبیل اختصاص کمک های معیشتی، درمانی، کمک هزینه تحصیلی، ودیعه مسکن، سبد کالا،  ایاب و ذهاب، وسایل ضروری منزل، مکاتبات در خصوص کاهش هزینه های درمانی و دارویی و ... دریافت نمودند.

رئیس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان گیلان همچنین اعلام نمود: پاسخگویی  به کلیه مراجعین به صورت حضوری و تلفنی توسط کارکنان واحد پذیرش و هماهنگی بهزیستی گیلان در طول سال گذشته انجام پذیرفت. و در سالجاری علاوه بر پاسخگویی حضوری و تلفنی،  از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۹۶۰ نیز کلیه موارد پس از جمع آوری، با دقت بررسی شده و در جهت رفع موانع موجود  و پاسخگویی لازم، اقدام به خدمات رسانی به جامعه هدف بهزیستی  نمودند.

کد خبر 16939

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد