راه‌اندازی پویش «همدلی مؤمنانه در ماه ضیافت الهی» برای کمک به نیازمندان توسط بهزیستی

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و اجرایی نمودن فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به نیازمندان جامعه هدف، خانواده‌های کم برخوردار و مشارکت حداکثری آحاد جامعه برای کمک به نیازمندان، اداره کل بهزیستی اقدام به راه اندازی #پویش_همدلی_مؤمنانه کرده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی علی عرب‌نژاد اظهار کرد: در ماه رمضان امسال همچون سایر سال‌های گذشته با تکیه بر الطاف خداوند و کمک‌های خیران و مردم نیک‌اندیش استان برای تأمین مایحتاج و سبد غذایی توان‌خواهان نیازمند و مددجویان بهزیستی اقدام خواهیم کرد.

 وی افزود: تاکنون در راستای تهیه و توزیع سبدهای غذایی در چندین شهرستان و پخت 300 پرس غذای گرم و اطعام نیازمندان توسط موسسه علی بن ابیطالب شهرستان بشرویه، توزیع بسته‌های غذایی از ابتدای ماه تا چهارم رمضان ۴۰۰ بسته  و پخت روزانه سه هزار قرص نان در سه نانوایی منتخب مناطق و محلات کم برخوردار شهر بیرجند توسط مؤسسه حضرت رسول(ص) و سایر کمک‌های موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی استان به افراد نیازمند اقدام شده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی بیان کرد: امیدواریم با کمک‌هایی که مردم و خیران استان، به بهزیستی و موسسات خیریه تحت نظارت دارند، بسته‌های غذایی هرچه سریعتر تهیه و بین جامعه هدف نیازمند توزیع شود.

عرب‌نژاد با اشاره به شرایط پیش آمده به دلیل ویروس کرونا و وضعیت اقتصادی خانواده‌های تحت پوشش و پشت نوبت بهزیستی، اظهار کرد: تأمین سبدهای غذایی برای خانواده‌ها مانند گذشته به صورت جمع‌آوری کمک‌های غیر نقدی و مراجعات حضوری مردم نوع دوست و خیرین امکان پذیر نیست.

وی بیان کرد: مردم می‌توانند هدایا و نذورات نقدی خود را به شماره حساب   4180034541947696 بانک مرکزی و شماره کارت مجازی  6367957079939448 نرم افزار سکه،کد دستوری #۹*۷*۷۳۳* و #۵*۵*۷۴۱* واریز کنند.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی ابراز امیدواری کرد: این کمک‌ها توسط هم استانی‌های مقیم و خارج از استان، نهادهای دولتی، نظامی و خیرین، به خصوص در ماه مبارک رمضان تداوم داشته باشد.

کد خبر 16904

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد