اجرای پویش (( همدلی مومنانه )) در ماه مبارک رمضان

پویش همدلی مومنانه به منظور مرتفع نمودن نیازهای افراد جامعه هدف بهزیستی راه اندازی شده است.

مدیرکل بهزیستی استان در رابطه با اجرای پویش همدلی مومنانه در استان گفت : برای جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردمی به منظور رفع نیاز خانواده های تحت پوشش بهزیستی کمپین همدلی مومنانه در ماه ضیافت الهی در بهزیستی استان راه اندازی شد .
دکتر ستاری اظهارداشت : این پویش به منظور مرتفع نمودن نیازهای افراد جامعه هدف ، تهیه اقلام بهداشتی و ضد عفونی برای افراد آسیب پذیر از جمله سالمندان ، افراد دارای معلولیت ، معتادین پاک شده و سایر گروههای هدف بهزیستی راه اندازی شده است .
وی بیان داشت : هدف از اجرای این طرح ، بهره مندی از پتانسیل و ظرفیت خیرین و نیکوکاران جامعه برای دفع مشکلات خانواده های تحت پوشش درماه مبارک رمضان می باشد .
وی اشاره کرد : خیرین و نیکوکاران استان می توانند با پیوستن به این پویش کمک های نقدی و غیر نقدی خود را برای ابراز همدلی با نیازمندان و تامین بخشی از نیازهای جامعه هدف به ادارات بهزیستی شهرستانها ، مجتمعات بهزیستی بخشها و موسسات خیریه تحت پوشش بهزیستی استان اهداء نمایند .
ستاری ادامه داد: خیرین ونیکوکاران محترم می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 4175034541871919 و شماره شبای 750100004175034541871919 نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران واریز نمایند.

کد خبر 16879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد