روز معلم، روز تجلیل و تقدیر از شرافت انسانیت و ارزشهای والای انسانهای فرهیخته ،سترگ و اندیشمند است

پیام تبریک دکتر پوریوسف مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی به مناسبت 12 اردیبهشت گرامیداشت " روز معلم "

دوازدهم اردیبهشت؛ یادآور یاد و خاطره متفکر و اندیشمند بزرگ، استاد فرزانه آیت ا... شهید مرتضی مطهری، با عنوان گرامیداشت روز معلم نامگذاری شده است، همانا روز معلم، روز تجلیل و تقدیر از شرافت انسانیت و ارزشهای والای انسانهای فرهیخته ،سترگ و اندیشمندی است که ایثارگرانه با نور وجودشان مسیر سعادت را برای آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی روشن می‌سازند.

روز معلم، فرصتی است مغتنم برای سپاس از میراث داران انبیاء الهی و اربابان معرفت که همانا تجلیل از معلمان و فرهنگیان شریف، تکریم منزلت رفیع علم و علم آموزی، وظیفه مهم دینی و ملی انسان های بزرگ منشی است که با رسالتی عظیم و بی بدیل در مسیر تعلیم و تربیت فرزندان ایران اسلامی و علم‌آموزی، آگاهی‌بخشی ومعرفت‌شناسی، بی ادعا گام بر می دارند.

این جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید آیت الله مرتضی مطهری"روز معلم"را به قاطبه معلمان و استادان فرهیخته کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و مطمئنم سازمان بهزیستی امروز به خود می بالد که بهره مند از وجود معلمانی فرهیخته است که دست همت از آستین فکرت برون آورده اند و خردمندانه با توانمند سازی کودکان و نوجوانان در مراکز دولتی و غیر دولتی تحت پوشش بهزیستی اهم از مراکز روزانه توانبخشی ، مراکز اوتیسم ، مراکز شبه خانواده ، مراکز ناشنوایان و مراکز کم بینایان و نابینایان ومهد های کودک بهزیستی ..... طرحی نو در تعالی و پیشرفت میهن عزیزمان در انداخته اند.
 

کد خبر 16859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد