تماس تلفنی با مددجویان بمنظور رسیدگی به مشکلات و درخواست های آنان

سید نظام الدین زرگری دبیر کمیته پیشگیری از بیماری های واگیردار اداره کل بهزیستی استان سمنان گفت : از ۱۹ فروردین ماه و در مدت ۱۰ روزه کاری تعداد ۷۱۰۰ تماس تلفنی در سطح استان توسط مددکاران دولتی ، مددکاران بخش خصوصی و موسسات تحت نظارت با مددجویان سازمان انجام شد است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان و به نقل از سید نظام الدین زرگری دبیر کمیته پیشگیری از بیماری های واگیردار اداره کل بهزیستی استان سمنان تماس تلفنی با مددجویان بمنظور رسیدگی به مشکلات و درخواست های آنان به جهت عدم مراجعه حضوری در ادارت و رعایت فاصله گذاری فیزیکی برقرار شد .

سید نظام الدین زرگری دبیر کمیته پیشگیری از بیماری های واگیر دار اداره کل بهزیستی استان سمنان : با شیوع ویروس کرونا در کشور ، سازمان بهزیستی به عنوان سازمانی تخصصی که افراد آسیب پذیر جامعه را تحت حمایت دارد تمهیدات و پروتکل های متعددی در جهت حمایت از جامعه هدف تدوین و به اجرا کرده است که این فعالیت ها در قالب کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیردار به ریاست مدیرکل در کلیه استانها تشکیل و اجرایی شده است .

وی افزود : در دهمین جلسه کمیته پیشگیری از بیماری های واگیردار اداره کل بهزیستی استان سمنان در ۱۹ فروردین ماه به پیشنهاد مدیر کل و ریاست کمیته مقرر گردید از سوی مددکاران اداره کل تماس تلفنی با مددجویان بمنظور رسیدگی به مشکلات و درخواست های آنان به جهت عدم مراجعه حضوری در ادارت و رعایت فاصله گذاری فیزیکی برقرار گردد .

زرگری گفت : از ۱۹ فروردین ماه و در مدت ۱۰ روزه کاری تعداد هفت هزار و ۱۰۰ تماس تلفنی در سطح استان توسط مددکاران دولتی و مددکاران بخش خصوصی و موسسات تحت نظارت با مددجویان سازمان انجام شده است که شهرستانهای گرمسار  ۶۷۴ ، آرادان ۲۲۱  ، سرخه ۳۱۰  ، سمنان ۱۰۴۶  ، مهدیشهر ۳۴۰ ،  دامغان ۱۰۵۰ ، شاهرود ۳۰۶۰  و میامی ۴۰۰ تماس را در کارنامه خود ثبت کرده اند .

ایشان در پایان در جلسه ویدئو کنفرانسی که با حضور ریاست سازمان بهزیستی کشور دکتر وحید قبادی دانا و سایر مدیران کل استانهای برگزار شد این پیشنهاد از سوی مدیرکل بهزیستی استان مطرح و مرود استقبال و تقدیر ریاست سازمان نیز قرار گرفت.

کد خبر 16850

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد