بهزیستی در رسانه ا پویش کودک قهرمان در استان سمنان اجرا می‌شود

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان سمنان از اجرای پویش کودک قهرمان در استان خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح گسترش همدلی و مهربانی با هماهنگی خانواده‌ها و مربیان مهدکودک‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،ساره امیرجان با اشاره به اینکه پویش ملی کودک قهرمان در استان سمنان نیز اجرا می‌شود، ابراز داشت: این طرح با هماهنگی بین خانواده‌ها و مربیان مهدکودک‌ها برنامه‌ریزی‌شده است تا به‌نوعی همدلی و مهربانی را در جامعه گسترش دهد.

وی بابیان اینکه والدین و مربیان مهدکودک‌ها می‌توانند با موضوعات قصه‌گویی، طراحی بازی و کاردستی مرتبط با روزهای قرنطینه در این پویش شرکت کنند، افزود: آثار ارسالی می‌بایست ترجیحاً با خلاقیت مربی یا والدین ساخته‌شده باشد.

معاون اجتماعی بهزیستی استان سمنان مهلت ارسال آثار را ۱۵ اردیبهشت‌ماه اعلام کرد و ابراز داشت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به وب‌سایت mahdportal بهزیستی ارسال کنند تا طی دو مرحله استانی و کشوری داوری شوند

امیرجان بابیان اینکه فعالیت‌ها می‌بایست برای کودکان بین سه الی شش سال انتخاب شود، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق فیلم نیز مشارکت کنند که می‌بایست به‌صورت فایل ویدئویی افقی (موبایلی) در سایت بارگذاری شود که هر فیلم به نام یک مربی یا والدین شرکت داده خواهد شد.

وی بابیان اینکه ضبط فیلم حداکثر می‌بایست پنج دقیقه باشد، افزود: محدودیتی در تعداد آثار نیست اما باید گفت در آثار ارسالی اهدافی نظیر ارتقا سطح دانش و مهارت والدین در خصوص ارائه مفاهیم آموزشی و تربیتی به کودکان و ایجاد فرصت‌های بروز خلاقیت به مربیان دنبال می‌شود.

کد خبر 16846

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد