واگذاری املاک موضوع ماده 28 قانون تنظیم بخشی از مقرارات مالی دولت

اداره کل بهزیستی گلستان ، به استناد صورتجلسه شماره 511/11/99/733 مورخ 8/2/99 کمیسیون ماده 28 ، در نظر دارد ، در راستای اجرای مفاد ماده 28 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب 27/11/80 مجلس شورای اسلامی ، برخی از واحد های تحت پوشش خود را از طریق انعقاد قرارداد و در قالب قرارداد اجاره یک ساله و با دریافت هزینه های مربوطه از متقاضیان ، به اشخاص حقیقی یا حقوقی واجد شرایط واگذار نماید .

املاک قابل واگذاری:

نام شهرستان

موقعیت ملک

رامیان

مجتمع سعد آباد

مجتمع دارکلاته

علی آباد کتول

ساختمان سابق اداره بهزیستی واقع در خیابان طالقانی جنوبی

ساختمان سابق اورژانس اجتماعی واقع در کوچه انتقال خون

گنبد

یک باب مغازه واقع در خیابان طالقانی شرقی جنب اداره بهزیستی شهرستان گنبد

گرگان

مجتمع معصوم آباد

مجتمع آهنگر محله

- شرایط واگذاری:

- متقاضیانی که بخشی از نیروهای انسانی مورد نیاز خود را از میان معلولان و مددجویان واجد شرایط تحت پوشش سازمان بهزیستی تامین نماید در واگذاری و تمدید قرارداد اجاره در شرایط برابر در اولویت قراردارند .

- کلیه متقاضیان دارای مجوز فعالیت از سازمان بهزیستی و بازنشستگان سازمان در شرایط مساوی با سایرین در اولویت واگذاری قراردارند .

- اجاره واحدهای موضوع این شیوه نامه که مشمول مزایده می گردند به کارمندان دولت به استناد و لایحه قانونی منع مداخله ، وزرا و نمایندگان مجلس و کارمندان دولتی و کشوری مصوب 1337 ممنوع است .( مواردی از قبیل نصب خودپرداز بانکی ، دکل های مخابراتی و همانند آن از حکم این بند مستثنا است )

- مستفاد از مفهوم مخالف مدلول ماده 114 ق محاسبات عمومی کشور مصوب 1366 ، امکان واگذاری واحدها و فضاها به وزارتخانه ها ، موسسات و شرکت های دولتی و نیز موسسات و نهادهای عمومی غیر دولتی وجود ندارد .

متقاضیان می توانند درخواست خود را تا تاریخ 31/02/99 در سامانه تدارکات الکترونیک دولت ثبت نمایند و به منظور کسب اطلاعات بیشتر با واحد حقوقی اداره کل بهزیستی استان گلستان با شماره 32266191-017 تماس حاصل فرمایند .

کد خبر 16845

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد