نحوه بازگشایی بخش اداری «مهدهای کودک» برای ثبت نام و آماده سازی مهدهای کودک اعلام شد.

کشفی نژاد با تاکید بر اینکه مواد ضدعفونی کننده دست باید در اختیار مراجعان و کارکنان مهدکودک قرار گیرد، گفت: مطابق بخشنامه سازمان بهزیستی کشور، نحوه بازگشایی بخش اداری «مهدهای کودک» برای ثبت نام و آماده سازی مهدهای کودک اعلام شده است.

مطابق بخشنامه سازمان بهزیستی کشور، نحوه بازگشایی بخش اداری «مهدهای کودک» از روز چهارشنبه 10 اردیبهشت ماه برای ثبت نام و آماده سازی مهدهای کودک اعلام شده است.
 
مدیر کل بهزیستی استان فارس با اشاره به اینکه حضور مدیر و مسئول فنی مهدهای کودک از تاریخ ابلاغ بخشنامه در مهدکودک برای ضدعفونی کردن مهدکودک الزامی است و ایجاد تمهیدات بهداشتی لازم، هماهنگی ارائه آموزش های مجازی، آغاز ثبت نام سال جدید و آموزش پرسنل قبل از بازگشایی از جمله کارهایی است که باید انجام شود، تاکید کرد: درصورت لزوم نیروی انسانی برای انجام امور اداری با حداکثر ۲ سوم نیروی اداری خدمات فوق انجام شود.
 
وی با اشاره به اینکه فاصله فیزیکی، تهویه هوای اتاق و نوبت دهی به گونه ای انجام شود که ازدحام افراد در فضای بسته جلوگیری شود، اظهار کرد: کارکنان همگی مجهز به ماسک و دستکش بوده نحوه استفاده از آن را به درستی فراگرفته باشند.
 
کشفی نژاد با تاکید بر اینکه مواد ضدعفونی کننده دست باید در اختیار مراجعان و کارکنان مهدکودک قرار گیرد، افزود: به دلیل خطرات جانی ناشی از بیماری کرونا، مهدهای کودک به هیچ وجه مجاز به پذیرش کودک نیستند و در صورت تخلف از این امر، بهزیستی استان و شهرستان با آنها قاطعانه برخورد خواهند کرد و بدیهی است بخشنامه های چگونگی پذیرش کودکان در صورت ابلاغ ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از طریق همین کمیته به استان ها اعلام خواهد شد.

کد خبر 16826

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد