چهارمحال وبختیاری | رسیدگی سریع به مشکلات مردم از وظایف دستگاه های حمایتی است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در دیدار با کارکنان بهزیستی چهارمحال و بختیاری، رسیدگی سریع به مشکلات مردم را از وظایف دستگاه های حمایتی برشمرد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری رسیدگی سریع به مشکلات مردم را از وظایف دستگاه های حمایتی برشمرد و اظهار کرد: کارکنان این دستگاه ها باید با روی گشاده مشکلات مردم را شنیده و از ارجاع غیرضروری به سایر بخش ها اجتناب کنند.

به گزارش روابط عمومی بهزبستی چهارمحال وبختیاری ، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در دیدار کارکنان سازمان بهزیستی چهارمحال و بختیاری که به مناسبت هفته بهزیستی در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، با تبریک سالروز ولادت امام رضا(علیه السلام)، گفت: باید از این روزهای مبارک برای شناخت سیره و اندیشه امام هشتم(علیه السلام) بهترین استفاده را کرد.

وی بر خدمت خالصانه و بی منت به مساکین و نیازمندان تاکید کرد و افزود: دستگاه های متولی حامی نیازمندان باید با شفافیت و با نیت الهی به این طبقه جامعه خدمت رسانی کنند.

حجت الاسلام نکونام رسیدگی سریع به مشکلات مردم را از وظایف دستگاه های حمایتی برشمرد و اظهار کرد: کارکنان این دستگاه ها باید با روی گشاده مشکلات مردم را شنیده و از ارجاع غیرضروری به سایر بخش ها اجتناب کنند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه کمک به نیازمندان به طور فراوان در سیره ائمه اطهار(علیهم السلام) بیان شده است، تصریح کرد: دست گیری از نیازمند زمانی ارزشمند است که در راستای رضایت الهی و آمیخته با معنویت باشد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه متاسفانه گاهی در ارائه خدمات کامل به نیازمندان کمبود امکانات و اعتبارات وجود دارد، ادامه داد: همان امکانات محدود نیز باید بین همه نیازمندان تقسیم شود تا کسی نسبت به مجموعه بدبین نشود.

حجت الاسلام نکونام خاطرنشان کرد: محرومان و نیازمندان جامعه باید توجه همیشگی نهادهای حمایتی را ببینند هرچند امکانات ارائه شده به آنان نتواند همه نیازها را برآورده کند.

سرپرست بهزیستی چهارمحال وبختیاری نیز در این نشست با اشاره به شناسایی 32 هزار معلول و تحت پوشش قرار دادن 3 هزار و 200 خانوار در حوزه امور اجتماعی افزود : فعال کردن خیران و واقفان در حوزه حمایت از جامعه هدف بهزیستی از اولویت برنامه هاست.

معصومه محمدی افزود:استفاده از خیران در حوزه رفع مشکلات جامعه هدف از جمله اشتغال و مسکن مهم است.

محمدی به اجرای برنامه های پیشگیری از جمله طرح های عربالگری ،شنوایی بینایی و  مشاوره ژنتیک به عنوان سیاستها ی بهزیستی اشاره کرد و گفت : استان در این حوزه ها جایگاه برتر در سطح کشور را  دارد.

کد خبر 1682

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد