سمنان ا مشارکت در رزمایش مواسات و کمک مومنانه

درخشنده رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان گفت : اداره بهزیستی شهرستان سمنان با تعداد ۲۰۳ بسته حمایتی در مرحله اول و هر بسته به ارزش سه میلیون ریال در رزمایش مواسات و کمک مومنانه شرکت کرده است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان اداره بهزیستی شهرستان سمنان در رزمایش مواسات و کمک مومنانه مشارکت کرد .

نرجس درخشنده رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان : اداره بهزیستی شهرستان سمنان با دار بودن ۳ هزار و چهارصد هفتاد هشت مددجو در حوزه های اجتماعی و توانبخشی و با  تعداد ۵۴ پرسنل در حال ارائه خدمات به جامعه هدف خود می باشد .

رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان گفت : با شیوع ویروس کرونا در کشور و پیامدهای مختلف اجتماعی و اقتصادی این بیماری سازمان بهزیستی کشور بنا بر رسالت و وظیفه ذاتی خود اقدامات موثر و پایداری را در ابعاد مختلف اجتماعی روانی و اقتصادی عموم جامعه و جامعه هدف خود برداشته است . یکی از اقدامات سازمان بهزیستی کشور همکاری و همراهی در اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه بوده است .

درخشنده افزود: اداره بهزیستی شهرستان سمنان با تعداد ۲۰۳ بسته حمایتی در مرحله اول و هر بسته به ارزش سه میلیون ریال در رزمایش مواسات و کمک مومنانه شرکت کرده است . ایشان در ادامه رزمایش مواسات و کمک مومنانه موقعیتی مناسب است تا بتوانیم بیش از پیش از مشارکت خیرین جهت جبران بخشی از خسارات ناشی از کرونا و مشکلات معیشتی مددجویان بهره مند شد .

 وی تصریح کرد : پیش از این در حوزه مشارکت های مردمی اداره بهزیستی شهرستان سمنان ، مبالغ ۱۷۴۰۰۰۰۰۰ ریال کمک نقدی و ۲۹۱۰۵۰۰۰۰۰ ریال کمک غیرنقدی در قالب سبد کالا (اقلام غذایی و بهداشتی) توسط مراکز و موسسات خیریه بین نیازمندان و مددجویان توزیع کرده است.

وی در پایان ضمن تشکر فراوان از خیرین شهرستان گفت: به یاری خدا و همراهی خیرین مجددا در نیمه ی اول و دوم ماه مبارک رمضان بسته های حمایتی از محل اعتبارات بهزیستی و کمک های مردمی تهیه و توزیع می شود.

کد خبر 16794

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد