تدوین شیوه های متناسب با دوران کرونا برای پیگیری وظایف ذاتی سازمان

جلسه مشترک معاونت های اجتماعی و توسعه پیشگیری بهزیستی استان مازندران با حضور دکتر فرزاد گوهردهی ، مشاورین ، معاونین و کارشناسان این دو حوزه پیرامون ارائه راهکارهای متناسب با دوران کرونا برای پیگیری اهداف سازمان بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزستی استان مازندران دکتر گوهردهی با اشاره به کنفرانس اخیر رییس بهداشت جهانی در خصوص ویروس کووید 19 گفت: با توجه به اینکه دستیابی علم به روش های مهار ویروس کرونا ممکن است حداقل تا یکسال زمان ببرد، ضروریست تا روش های زندگی مسالمت آمیز با این ویروس  را بیاموزیم.
وی با اشاره به بروز رفتارهای متفاوت ویروس کووید 19 در افراد مختلف افزود: در کنار نگاه روانشناختی به مسائل و مشکلات روانی ناشی از کروناو حمایت های روحی، با استفاده از تمامی ظرفیت های سازمان، با تمرکز بر محدودیت های زندگی گروه های هدف ، روش های این سبک جدید زندگی را تدوین کنید.
دکتر گوهردهی خاطرنشان کرد: علی رغم محدودیت های دانش موجود درباره ویروس کووید 19 و امکان تغییر  در نگرش ها و دستورالعمل های بهداشتی، باید آمادگی لازم برای هر نوع تغییر در هدفگذاریها را داشته باشیم.
مدیر کل بهزیستی مازندران خواستار تدوین شیوه های متناسب با دوران کرونا برای پیگیری وظایف ذاتی سازمان شد و تصریح کرد: وظایف ذاتی سازمان نباید تحت تاثیر بحران فعلی قرار گیرد بلکه ضرورت دارد با تغییر شکل فعالیت ها و شیوه های متناسب با شرایط، اهداف حمایتی سازمان پیگیری شود.
دکتر گوهردهی بر شناسایی چالش ها و نقاط آسیب پذیر در هر یک از دفاتر در حوزه های تخصصی بهزیستی تاکید کرد و گفت: برای ارتقا کیفیت زندگی جامعه هدف و به حداقل رساندن آسیب های احتمالی، با همفکری و بهره بری از خرد جمعی، متناسب با هر یک از فعالیت ها، شیوه های جدید تدوین شود.

کد خبر 16767

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد