تقدیر از روانشناسان و مشاورین بهزیستی استان

مدیرکل بهزیستی هرمزگان گفت : روانشناسان و مشاورین سرمایه های ارزشمند سازمان بهزیستی هستند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ همزمان با نهم اردیبهشت ماه مصادف با  روز جهانی روانشناس و مشاور، غلامحسین رنجبر مدیر کل بهزیستی هرمزگان با حضور در اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس، ضمن تبریک گرامیداشت این روز با اهدای لوح سپاس از مشاورین و روانشناسان مرکز صدای مشاور ۱۴۸۰ تجلیل به عمل آورد .

غلامحسین رنجبر در این خصوص اظهار داشت: روانشناسان و مشاورین  سرمایه های ارزشمند سازمان بهزیستی به شمار می آیند و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر آنها در مواجهه با شرایط بحرانی و تسکین آلام و زخم های روحی  و روانی مراجعین قابل تحسین است.

سامیه جهانشاهی معاون پیشگیری بهزیستی هرمزگان نیز تصریح کرد : بخش عمده سلامت جامعه را امروز موضوع سلامت اجتماعی افراد در بر می گیرد،  که باید به این موضوع خطیر و حساس بیش از پیش پرداخته شود .

 و ی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ۱۴۸۰ ظرفیت خوبی برای انجام فعالیتهای پژوهشی و علمی در حوزه روانشناسی به شمار می رود  و باید شرایط و بستری را فراهم  سازیم تا برخی از طرح ها و برنامه‌های مربوط به حوزه پیشگیری به صورت  استانی با محتوای ارزشمند و مطلوب تهیه و تدوین شود.

 گفتنی است: در ادامه مدیر کل بهزیستی هرمزگان با همراهی سامیه جهانشاهی معاون پیشگیری بهزیستی استان و افسانه پورمحمود سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس ، ضمن بازدید از حوزه های تحت نظارت این اداره با سایر روانشناسان شاغل در این اداره دیدار و گفتگو کرد و از زحمات و تلاش های شبانه روزی آنها تشکر و قدردانی نمود

کد خبر 16734

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد