راه اندازی پویش  ملی کودک قهرمان من

پویش ملی کودک قهرمان با هد ف گسترش همدلی و مهربانی در جامعه از طریق هماهنگی فی مابین خانواده ها و مربیان مهدهای کودک انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان ساره امیر جان معاون امور اجتماعی  اداره کل بهزیستی استان سمنان بیان داشت:پویش ملی کودک قهرمان من با هدف گسترش همدلی و مهربانی در جامعه از طریق هماهنگی فی مابین خانواده ها و مربیان مهدهای کودک انجام می شود.

امیر جان اظهار داشت:از دیگر اهداف این پویش ارتقاء سلامت جسمی و روحی جامعه هدف مهدهای کودک اعم از مربیان، کودکان و والدین

ایجاد انسجام در ارائه فعالیتهای مناسب به کودکان، ارتقاء سطح دانش و مهارت والدین در خصوص ارائه مفاهیم آموزشی و تربیتی به کودکان و

ایجاد فرصت برای مربیان در بروز خلاقیت و شناخت و پرورش استعدادهای ناشناخته خویش می باشد.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان سمنان در ادامه گفت: مخاطبان این جشنواره والدین و مربیان مهدهای کودک می باشند که می توانند آثار ارسالی با موضوعات قصه گویی، طراحی بازی و کاردستی و  معطوف به روزهای مربوط به قرنطینه و کرونا را با ویژگی هایی که ترجیحاً با خلاقیت مربی یا والدین ساخته شده و در صورت بهره مندی از کتابها و... معرفی منابع مورد تایید سازمان بهزیستی باشد.

امیر جان ادامه داد: مهلت ارسال آثار تا ۱۵ اردیبهشت ماه امسال است، و علاقه مندان به شرکت در پویش کودک قهرمان من می‌توانند آثار خود را به وب سایت mahdportal بهزیستی ارسال کنند که آثار در ۲ مرحله استانی و کشوری داوری داوری می شود.

وی در ادامه بیان داشت:هر فیلم از فعالیت ارائه شده، فقط به نام یک مربی یا والدین در جشنواره شرکت داده خواهد شد و تعداد آثار ارسالی محدودیتی ندارد وضبط تصویری اجرای فعالیت توسط مربی یا والدین بصورت فایل ویدئویی افقی(موبایلی) در سایت بارگذاری شود.

فعالیت انتخاب شده با ویژگی های کودکان سه تا شش سال متناسب باشد.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان سمنان سپس تصریح کرد: تناسب اجرا و ضبط فعالیت با نهادهای فرهنگی، پوشش محلی و بومی و پوشش مناسب، ضبط فیلم‌ها با زمان حداکثر ۵ دقیقه‌ای، اجرای قصه‌ها و سرودها و اشعار بدون جلوه‌های ویژه ای مانند موسیقی متن است.

کد خبر 16732

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد