مدیرکل بهزیستی استان البرز از روانشناسان و مشاوران بهزیستی استان تقدیر کرد

به مناسبت ۹ اردیبهشت، ۲۸ آوریل، روز روانشناس و مشاور مراسم تقدیر از روانشناسان و مشاوران اداره کل بهزیستی استان البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان البرز ، به مناسبت ۹ اردیبهشت، ۲۸ آوریل، روز روانشناس و مشاور مراسم تقدیر از روانشناسان و مشاوران اداره کل بهزیستی استان البرز با حضور دکتر اسدالله حیدری مدیرکل بهزیستی استان در محل دفتر مدیریت بهزیستی ستاد برگزار گردید.

در این مراسم مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت : روز روانشناس و مشاور باعث شد تا با این کار به اهمیت و نقش موثر روانشناسی در زندگی افراد بیش از پیش تاکید شود از اینرو در ایران نیز ۹ اردیبهشت به عنوان روز روانشناس و مشاور درنظر گرفته شده است.

وی ادامه داد : بخش عمده سلامت جامعه امروزی را سلامت اجتماعی تشکیل می دهد و نیاز جامعه در دهه چهارم انقلاب به خدمات مشاوره ای و روانشناسی بیشتر از گذشته احساس می شود و این نیازمندی، اهمیت و جایگاه ویژه این خدمت ارزشمند را نمایانگر می سازد.

دکتر حیدری افزود : به همین مناسبت روز روانشناس و مشاور را به مصداق حدیث شریفه « من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق »  به روانشناسان و مشاوران کشور عزیزمان علی الخصوص روانشناسان و مشاوران شاغل در بهزیستی استان البرزکه سرمایه های ارزشمندی برای سازمان می باشند تبریک عرض میکنم و امیدوارم بیش از پیش شاهد نظریه و ایده  پردازی ، تولید فکر و اندیشه توسط ایشان در عرصه های مختلف روانشناسی باشیم و  توفیقات روز افزون در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) از خداوند منان برای شما خواستارم. 

لازم به ذکر است در اداره کل بهزیستی استان ۱۶۲ نفر روانشناس و مشاور مشغول به خدمت میباشند که به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا بصورت نمادین از ۴ نفر از روانشناسان و مشاوران با اهدا لوح سپاس تجلیل و تقدیر به عمل  آمد و از مابقی همکاران ارجمند در شهرستان مربوطه توسط رئیس بهزیستی شهرستان تقدیر به عمل خواهد آمد.

کد خبر 16713

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد