البرز|کرج| مسئول جدید مرکز اورژانس اجتماعی منصوب شد

قرار گرفتن در یک پست خلاقیت و نوآوری را کاهش خواهد داد پس جابجایی یک فرد به منزله نا کارآمدی یک فرد نبوده و زمینه ای برای شکوفا شدن استعداد و تبدیل بالقوه ها به بالفعل ها می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : طی حکمی از طرف علیرضا فتاح پور مدیر بهزیستی شهرستان کرج مقدم به سمت مسئول مرکز اورژانس اجتماعی منصوب شد. 

فتاح پور درجلسه تودیع و معارفه عدل بخش و مقدم گفت :عدل بخش پیش از این مسئولیت مرکز اورژانس اجتماعی را بر عهده داشت و با در نظر داشتن حساسیت کار اورژانس اجتماعی باید خسته نباشید و خدا قوتی جانانه به عدل بخش گفت چرا که دامنه فعالیت اورژانس اجتماعی وسیع بوده و نیازمند وجود مدیری مدبر و کاردان می باشد که عدل بخش در این چند سال خدمت صادقانه خود این ویژگی های خود را اثبات کرده است. 


وی در جمع همکاران در جلسه تودیع و معارفه تاکید کرد که اعتقاد وی بر این اصل استوار است که جابجایی افراد در یک سازمان باعث افزایش بازده آن سازمان و کار آمدی بیشتر افراد خواهد بود و قرار گرفتن در یک پست خلاقیت و نوآوری را کاهش خواهد داد پس جابجایی یک فرد به منزله نا کارآمدی یک فرد نبوده و زمینه ای برای شکوفا شدن استعداد و تبدیل بالقوه ها به بالفعل ها می باشد.

کد خبر 1670

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد