نخستین جشنواره کودک قهرمان من برگزار می گردد

زنجان | مدیر کل بهزیستی استان زنجان از اجرای نخستین جشنواره کودک قهرمان من ویژه ارسال آثار آموزشی مربیان مهدهای کودک و والدین کودکان خبر داد و اظهار کرد : این جشنواره بر اساس منابع معرفی شده به مهدهای کودک با روش قصه گویی ، طراحی ، بازی ، طراحی ، کاردستی و... برگزار می گردد .


به گزارش روابط عمومی بهزیستی محمد محمدی هدف از برگزاری جشنواره را ایجاد انسجام در ارائه فعالیت های متناسب به کودکان اعلام نمودو افزود : ارتقاء سلامت جسمی و روحی جامعه هدف مهدهای کودک اعم از کودکان ، والدین و مربیان  ، ارتقاء سطح دانش و مهارت والدین در خصوص ارائه مفاهیم آموزشی و تربیتی به کودکان ، ایجاد فرصت برای مربیان در بروز خلاقیت و شناخت و پرورش استعدادهای ناشناخته خویش ، بسط و گسترش همدلی و مهربانی در جامعه از طریق هماهنگی فیمابین خانواده ها و مربیان از دیگر اهداف اجرای جشنواره می باشد .

محمدی مخاطبین جشنواره را مربیان و والدین مهدهای کودک فعال در گروه 3 تا 6 عنوان کرد و افزود : شرکت کنندگان می توانند آثار خود را از طریق وب سایت  www.mahdportal.ir    ارسال نمایند .

وی افزود :  آثار ارسالی در کمیته داوران استانی با حضور مجازی کارشناس مسئول امور مهدهای کودک بهزیستی استان به عنوان مسئول دبیرخانه استانی و یک نفر از کانون توسعه و همیاری مهدهای کودک استان و یک نفر از صاحبنظران یا نماینده مربیان برگزیده شده و در مرحله بعد در سطح کشور ارزیابی خواهد شد .

گفتنی است مهلت ارسال آثار تا پایان هفته دوم اردیبهشت سال جاری می باشد .

کد خبر 16687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد