رزمایش کمک مومنانه در سیستان و بلوچستان برگزار شد

رزمایش کمک مومنانه در سیستان و بلوچستان با حضور نماینده ولی فقیه در این استان، فرمانده قرارگاه قدس نیروس زمینی سپاه جنوب شرق،رییس مجمع خیران سلامت کشور، فرمانده‌هان نظامی و انتظامی، معاون امنیتی و انتظامی استاندار و شماری از مسوولان امروز پنجشنبه در سپاه ناحیه زاهدان برگزار شد.

رمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور در این مراسم اظهارداشت: ملت ایران همچون دوران دفاع مقدس که همه مسوولان با همدلی، اتحاد و انسجام موفق شدند امروز در این صحنه پای کار آمده‌اند.

سردار محمد کرمی گفت: این رزمایش با انسجام، همکاری و همدلی همه ارگان‌های اداری در استان سیستان و بلوچستان در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی اجرا شده است.

وی افزود: این  رزمایش به نام امام حسن مجتبی(ع) نامگذاری و از امروز آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان در سیستان و بلوچستان ادامه خواهد داشت.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور اظهارداشت: در واقع این رزمایش در جهت  کمک به نیازمندان و قشر آسیب پذیر در کرونا برنامه ریزی و اجرا شده که همه مسوولان در کنار هم این حرکت بزرگ را به بهترین شکل انجام دهند.

وی بیان کرد: باید سعی شود در این رزمایش کرامت انسان‌ها و حرمت آنها حفظ و رعایت شود.

سردار کرمی ادامه داد: از زمان شیوع ویروس کرونا مردم در سطح کشور قرنطینه و از نطر اقتصاد و معیشت دچار آسیب شدند و مشکلاتی برای برخی از مشاغل پیش آمده که رهبر معظم انقلاب دستور فرمودند که این کمک انجام شود.

وی گفت: این  رزمایش با همکاری بنیاد مستضعفان، گروه‌های جوانان، آستان قدس رضوی، بهزیستی، کمیته امداد و سازمان هلال احمر،  سپاه سلمان، قرارگاه قدس، مجموعه و گروه‌های مردم نهاد همه در این کار مشارکت دارند.

به گزارش ایرنا در رزمایش کمک مومنانه ۵۰۰ هزار بسته حمایتی با هدف کمک و خدمات‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان توزیع می‌شود.

کد خبر 16658

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد