در رسانه|توزیع سبدهای غذایی بین خانوارهای نیازمند تحت پوشش بهزیستی

مدیر کل بهزیستی خوزستان گفت: بهزیستی استان خوزستان با هماهنگی آستان قدس رضوی، بازاریان و اصناف اقدام به تهیه و توزیع سبدهای غذایی بین خانوارهای نیازمند تحت پوشش استان کرده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی  خوزستان ،غلامرضا صدیق‌راد، مدیرکل بهزیستی خوزستان بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری نسبت به کمک مؤمنانه، اعلام کرد: بهزیستی استان خوزستان با هماهنگی آستان قدس رضوی، بازاریان و اصناف اقدام به تهیه و توزیع سبدهای غذایی بین خانوارهای نیازمند تحت پوشش استان کرده است.

وی همچنین عنوان کرد: بهزیستی در نظر دارد در ایام ماه مبار ک رمضان اقدام به برگزاری جشنواره عصر جدید کرونایی ویژه فرزندان تحت مراقبت در مراکز شبانه روزی و کودکان ترخیصی در خانه به صورت مجازی و به منظور افزایش ساعات بهره‌وری نوجوانان و همسوسازی فعالیت مدیران مسابقاتی در قالب قرایت و ترتیل قرآن، بیان و ترجمه حدیث، تعریف قصه‌های قرآنی، زندگانی ائمه اطهار، اذان و خواندن صحیح نماز برگزار کند.

صدیق راد گفت: ما همچنین در نظر داریم ماسک،گان، سرپوش و پاپوش تولید شده در 26 مرکز غیردولتی که تحت نظارت بهزیستی هستند را بین مددجویان، خانوارهای تحت پوشش و مراکز نگهداری و درمانی توزیع کنیم.

وی با اشاره به اشتیاق مردم برای کمک رسانی به هم‌نوعان، بیان کرد: اشخاصی که تمایل به کمک و واریز مبالغ جهت حمایت از افراد تحت پوشش بهزیستی را دارند می‌توانند از طریق واریز مبالغ به شماره کارت 6367957072723294 بنام مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان اقدام کنند، همچنین تمامی مراکز و مجتمعات بهزیستی در سراسر استان آمادگی لازم جهت دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم استان را دارند.

کد خبر 16657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد