کمک بیش از ۵ میلیارد تومان به نیازمندان تحت پوشش بهزیستی استان اردبیل

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل از کمک بیش از ۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به نیازمندان تحت پوشش بهزیستی استان اردبیل خبر داد.

بهزاد ستاری، مدیر کل بهزیستی استان اردبیل گفت: حدود ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بسته غذایی، اقلام بهداشتی و بسته‌های حمایتی به نیازمندان تحت پوشش بهزیستی استان اردبیل کمک شده است.

او افزود: ۴ میلیارد تومان از طرف خیرین استان اردبیل و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز از طرف دولت به خانواده‌های نیازمندان تحت پوشش بهزیستی استان اردبیل کمک شده است.

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل از توزیع اقلام بسته‌های حمایتی، اقلام بهداشتی و مواد غذایی در بین جامعه هدف استان اردبیل با کمک موسسات، انجمن‌ها و خیرین در استان خبر داد و افزود: حمایت از حمایت‌های معیشتی و حمایت‌های بهداشتی از خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی استان اردبیل تا به حال حمایت‌های خوبی از خیرین و دولت از جامعه هدف صورت گرفته که نیاز است از این افراد بیشتر حمایت کنیم.

ستاری بیان کرد: ۵۹ هزار نفر از جمعیت استان اردبیل در قالب ۳۳ هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی استان قرار دارند.

او اظهار داشت: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور پروتکل‌های بهداشتی و نظارتی در ۴۰ مرکز شبانه روزی زیر نظر بهزیستی استان شدت یافته است.

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: تاکنون مورد مثبتی از ابتلا به بیماری کرونا در این مراکز گزارش نشده است به طوری که استان اردبیل جزء استان‌های سفید و بدون ابتلای جمعیت تحت پوشش بهزیستی به کرونا در کشور بوده است.

کد خبر 16639

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد