حامی برنامه های بهزیستی استان کرمانشاه هستیم

منتخب مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مددجویان بهزیستی به عنوان سرمایه مهم انسانی این اداره کل می توانند تحولات بزرگی را رقم بزنند، گفت: در زمینه اشتغال می توان با به کارگیری مددجویان در کارگاه های کوچک، شاهد کاهش نرخ بیکاری باشیم و بهزیستی در این زمینه با بدنه مدیریتی قوی می تواند ُپل ارتباطی بسیار خوبی میان افراد در بحث محرومیت زدایی باشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه، دکتر محمد رشیدی نماینده منتخب مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با تقدیر از زحمات دکتر رضوان مدنی وپرسنل این اداره کل در راستای ارائه خدمت به مددجویان تحت پوشش، اظهار داشت: بهزیستی یک نهاد بسیار ارزشمند است که باید موردتوجه ویژه قرار گیرد و با تمام توان از برنامه های بهزیستی حمایت خواهم کرد.

وی با اشاره به اینکه کار در بهزیستی یک خدمت جهادی و ایثارگرانه است،گفت: باید در رسیدن به اهداف بهزیستی که همان ارائه خدمت مطلوب به مددجویان تحت پوشش و رفع مشکلات آنان میباشد ،از ظرفیت مردمی استفاده نمود.

دکتر رشیدی با بیان  اینکه مددجویان بهزیستی به عنوان سرمایه مهم انسانی این اداره کل می توانند تحولات بزرگی را رقم بزنند، گفت: در زمینه اشتغال می توان با به کارگیری مددجویان در کارگاه های کوچک، شاهد کاهش نرخ بیکاری باشیم و بهزیستی در این زمینه با بدنه مدیریتی قوی می تواند ُپل ارتباطی بسیار خوبی میان افراد در بحث محرومیت زدایی باشد.

نماینده منتخب مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت : تلاش خواهیم کرد با تمام توان در راستای اقتدار و پویایی هرچه بیشتر بهزیستی گام برداریم.

کد خبر 16630

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد