پویش استانی "سفره‌های ربنا" در بهزیستی خراسان رضوی راه‌اندازی شد

پویش استانی "سفره‌های ربنا " همزمان با ماه مبارک رمضان در اداره کل بهزیستی خراسان رضوی راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی،دکتر حمیدرضا پوریوسف ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک‌های همدلانه و مومنانه به همشهریان از جمله افراد نیازمند، معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی این استان ۲ پویش مردمی راه‌اندازی کرده و واحدهای مشارکت‌های مردمی نیز فعال شده است.
مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی افزود: خیرین و افراد نیکوکار هر سال در قالب سفره‌های اطعام و اکرام روزانه صدها سفره در استان پهن می‌کردند اما امسال به خاطر شیوع کرونا باید از تجمعات دوری کرد لذا پویش استانی سفره‌های ربنا را راه‌اندازی کردیم تا خیرین و نیکوکاران سفره‌های خود را در قالب سبدهای غذایی یا وجه نقد به سفره مددجویان بهزیستی متصل کنند.
وی ادامه داد: با راه‌اندازی این پویش علاوه بر اینکه نیاز مددجویان رفع می‌شود واقفان و خیرین نیز طبق روال هرسال به نیت خود که اطعام و اکرام است عمل می‌کنند.
مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: شماره تلفن ۳۲۲۳۲۶۰۵ به منظور هماهنگی نذورات خیرین و افراد نیکوکار به صورت شبانه‌روزی فعال شده است تا داوطلبین به این پویش بپیوندند.

پوریوسف افزود: خیرین و نیکوکاران می‌توانند با استفاده از شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۱۷۳۲۴ یا شماره‌گیری #۷۴۱*۱* برای همراه اول و شماره گیری #۱۴۰۰۰۲۶*۴*۷۳۳* برای سایر اپراتورها اقدام به واریز کمک‌های خیرخواهانه خود در قالب این پویش نمایند.

هم اکنون بیش از ۳۶۰ هزار نفر در استان خراسان رضوی زیر پوشش خدمات بهزیستی هستند.

کد خبر 16573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد