استقبال خیران آذربایجان شرقی از پویش «زیست مومنانه»

ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی از کمک مضاعف خیرین استان به جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی با شرکت در پویش «زیست مومنانه» خبر داد.

فرگل صحاف در گفت و گو با ایسنا، با بیان استقبال پرشور مردم نوعدوست سراسر استان از طرح «زیست مومنانه» بهزیستی، اظهار کرد: با توجه به برگزار نشدن مراسم‌های جمعی اعم از افطاری برای مددجویان و سایر اقشار و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در پی شیوع کرونا و همچنین درخواست خیران، اداره کل بهزیستی استان پویش «زیست مومنانه» را راه اندازی کرده است.

وی افزود: در این راستا، خیرین عزیز استان می‌توانند با واریز وجوه نقدی خود به شماره حساب ۴۱۵۴۰۳۴۵۴۱۵۵۶۰۷۷ نزد بانک مرکزی و یا شماره کارت ۲۱۱۴-۷۹۳۴-۹۵۷۰-۶۳۶۷ به نیازمندان کمک کنند.

وی با تاکید بر این نکته که حفظ سلامت مددجویان و معلولین تحت پوشش از اولویت‌های مهم این سازمان به ویژه در شرایط کنونی است، بیان کرد: در این راستا خیرانی که تمایل به کمک غیر نقدی دارند، می‌توانند نسبت به اهدای مواد غذایی خشک با رعایت اصول بهداشتی به ادارات بهزیستی سراسر استان جهت توزیع بین مددجویان اقدام کنند.

صحاف افزود: بر این اساس، مراکز زیرنظر این اداره کل از پذیرش غذای پخته شده و بازدید خیران بزگوار و شرکای اجتماعی که یار و یاور همیشگی جامعه هدف ما هستند، معذور بوده و مراکز نیز در حال حاضر صرفا مجاز به دریافت مواد غذایی خشک با رعایت اصول بهداشتی هستند.

کد خبر 16566

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد