نادمی، سرپرست معاونت پیشگیری بهزیستی لرستان شد

مدیر کل بهزیستی لرستان ضمن تشکر از خدمات «ابتسام داشی» در زمان تصدی معاونت پیشگیری بهزیستی لرستان؛ طی حکمی «ذبیح اله نادمی» را به عنوان سرپرست معاونت پیشگیری بهزیستی لرستان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان، دکتر کرم یاری در پی بازنشستگی "ابتسام داشی" طی حکمی "ذبیح اله نادمی" را به عنوان سرپرست معاونت پیشگیری بهزیستی لرستان منصوب کرد.

متن حکم بدین شرح است:

جناب آقای ذبیح اله نادمی
نظر به مراتب تعهد،تخصص و سوابق اجرایی و مدیریتی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت پیشگیری و امور فرهنگی بهزیستی استان لرستان منصوب می گردید. 
انتظار می رود حداکثر ظرفیت و توان خویش و کارکنان آن مجموعه را در راستای تحقق اهداف عالیه سازمان با اولویت محورهای ذیل بکار بندید:
تثبیت و تقویت سلامت اجتماعی به معنای بهبود استانداردهای زندگی،ارتقاء راهبردهای اثر بخش و رویکردهای مبتنی بر پیشگیری و تدوین الگوهای نوین مداخلات حمایتی و تخصصی در راستای مدیریت،ساماندهی و پیشگیری از بروز و شیوع آسیب های اجتماعی،معلولیت ها و توانمند سازی جامعه هدف،با افزایش مشارکت آحاد جامعه و ارتقاء سرمایه های اجتماعی امکان پذیر است.لذا از جنابعالی انتظار دارم با توجه به رسالت سازمان در حوزه سلامت اجتماعی کشور تمامی توان خویش را در انجام وظایف محوله به کار گیرید.
در این راستا می بایست به پایه گذاری برنامه ها و فعالیت ها بر شواهد علمی و نیاز سنجی،تحکیم و توسعه فعالیت های مشاوره ای و روانشناختی،توسعه متوازن مداخلات پیشگیری،درمان و کاهش آسیب اعتیاد و صیانت و حمایت اجتماعی از بهبود یافتگان،ارتقاءسطح سلامت روان جامعه و تحکیم و گسترش مهارتهای زندگی و کارکردهای نهاد خانواده،حساس سازی سیاستگزاران و مسئولین نسبت به برنامه های غربالگری،تشخیص زود هنگام و ارتقاء کیفی خدمات مشاوره ژنتیک در کاهش بار معلولیت ها و تحکیم و استقرار نظام پایش،نظارت و ارزشیابی پیامد محور برنامه ها و تقویت شبکه مردمی با تاکید به پرهیز از انجام برنامه های ناپایدار و کم بازده ، اولویت بندی بر اساس هزینه اثر بخشی،بومی سازی و ظرفیت سازی توجه داشته باشد.
توفیق روز افزون شما را در خدمت به آحاد جامعه،در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت ا... خامنه ای(مدظله العالی) در راستای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید از خداوند منان مسئلت دارم.

کد خبر 16531

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد