مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردبیل

طی حکمی از سوی مدیرکل بهزیستی استان اردبیل اکبرجاوید بعنوان رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردبیل معرفی و از زحمات داریوش یحیوی رئیس اسبق این شهرستان تجلیل بعمل آمد.

علی شریفی معاون پشتیبانی  ومنابع انسانی بهزیستی استان اردبیل در آیین تکریم و معارفه رییس اداره بهزیستی شهرستان اردبیل از زحمات چندین ساله داریوش یحیوی تقدیر و تشکر کرد .

معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان با توجیه حجم گسترده فعالیتهای شهرستان  برلزوم وحدت ، همدلی و یکپارچگی در اجرای وظایف و امورات محوله که ازدیگر سیاستهای اصلی سازمان می باشد تاکید کرد  :  یکی از برنامه های موفق سازمان در بهبود خدمات دهی به افراد جامعه هدف داشتن وحدت و روحیه ایثار ، از خود گذشتگی و وفاق در بین پرسنل می باشد .

 شریفی در رابطه با پیشگیری از شیوع بیماری کرونا بررعایت مسائل بهداشتی و نظارت بر مراکز  سازمان در بحث مشاوره روانشناسی رایگان برای کاهش اضطراب ناشی از کرونا و مراکزشبانه روزی تحت پوشش برابر دستورالعمل های ارسالی تاکید نمود  .

بازدید از مراکز مشاوره 1480 و تشکر از زحمات همکاران این حوزه که در بحث مشاوره رایگان روانشناختی در رابطه با بیماری کووید 19 ارائه خدمت می نمایند از دیگر برنامه های این مراسم بود .

کد خبر 16476

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد