برگزاری یازدهمین جلسه کمیته پیشگیری از بیماری های واگیردار

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت : با پیگیری سازمان بهزیستی کشور دو ردیف اعتباری به مجموع دو میلیارد و ۲۷۰ هزار ریال به مددجویان آسیب دیده از کرونا استان سمنان تخصیص داده شده است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان یازدهمین جلسه کمیته پیشگیری از بیماری های واگیردار اداره کل بهزیستی استان سمنان برگزار شد .

جلسه کمیته پیشگیری از بیماری های واگیردار اداره کل بهزیستی استان سمنان به ریاست علیرضا ایزدپور مدیرکل و دبیری سید نظام الدین زرگری و با حضور رابطین ستادی و از طریق ویدئو کنفرانس روسای و رابطین شهرستان ها برگزار شد .

علیرضا ایزدپور مدیرکل و رئیس کمیته پیشگیری از بیماری های واگیردار اداره کل بهزیستی استان سمنان در ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و پیگیری اعضاء کمیته و تبریک بمناسبت فرارسیدن ماه رمضان ماه بندگی  ابراز داشت : یکی از سازمان های موفق در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ، سازمان بهزیستی بوده است که این زحمات نیز مورد تقدیر ریاست محترم جمهور قرار گرفته است و یکی از عوامل مهم و موثر در کسب این موفقیت شروع اقدامات پیشگیرانه این سازمان از ابتدای بهمن ماه سال قبل بوده است که تا کنون بیش از ۳۸ دستورالعمل و ۵۰ اقدام شاخص در این سازمان در سطح کشور اجرایی شده است .

ایزدپور گفت : سازمان بهزیستی بعنوان بزرگترین و تخصصی ترین سازمان حمایتی در حوزه رفاه اجتماعی است و این تخصص را می توان در فعالیت ها و نتایج بدست آمده به خوبی مشاهده کرد . ایشان در ادامه : یکی از عوامل مهم و موثر در تحقق اهداف عالیه یک سازمان و دستگاه اجرایی تعامل و همکاری بین بخشی و برون سازمانی است که جا دارد در همین جلسه از تعامل و همراهی دستگاه های اجرایی از قبیل دادگستری ، دادستانی ، علوم پزشکی ، بنیاد مستضعفان و ... که در روزهای کرونایی نهایت همکاری را با بهزیستی استان داشته اند تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم .

وی افزود : در هفته جاری طی تماسی با کلیه صاحب امتیازان مراکز شبانه روزی در حوزه های توانبخشی ، اجتماعی و پیشگیری تحت نظارت از روند خدمت رسانی و اقدامات پیشگیرانه در شیوع ویروس کرونا در این مراکز تقدیر و تشکر توسط اینجانب انجام شد که  هیچ هدفی به سرانجام نخواهد رسید جزء در سایه تعامل و همکاری ، که نتیجه این همراهی عدم گزارش شیوع ویروس کرونا در مراکز تحت نظارت بهزیستی استان تا کنون بوده است .

تخصیص مبلغ ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان برای مددجویان آسیب دیده در کرونا :

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت : با پیگیری سازمان بهزیستی کشور دو ردیف اعتباری به مجموع دو میلیارد و ۲۷۰ هزار ریال به مددجویان آسیب دیده از کرونا استان سمنان تخصیص داده شده است . که اطلاعات افراد طبق دستورالعمل ها و بخشنامه های ارسالی در سامانه ارمغان سازمان بهزیستی کشور ثبت و مبالغی بین سه ملیون ریال تا پنج میلیون ریال به افراد واجد شرایط که از مددجویان تحت حمایت اداره کل بهزیستی استان سمنان هستند از طریق کشور واریز می گردد تا جبران بخشی از هزینه افراد آسیب دیده در ایام کرونا باشد .

ایشان در پایان : جا دارد تقدیر ویژه ای از معاونین ، روسای ستادی ، شهرستانی و کلیه همکاران شاغل در اداره کل علی الخصوص مسئولین و کارشناسان خط ۱۴۸۰ و ۱۲۳ داشته باشم که در روزهای کرونایی با تلاش های شبانه روزی خود گام موثر و پایداری در کاهش آسیب های روانی اجتماعی آحاد جامعه برداشته اند .

در ادامه جلسه مسئولین بازرسی و حراست ، رابطین ستادی و روسای شهرستان ها گزارشی از اقدامات و فعالیت های پیشگیرانه در شیوع ویروس کرونا داشتند .

کد خبر 16465

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد