پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در پیامی حلول ماه رمضان را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، مرضیه فرشاد در پیامی حلول ماه رمضان را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است: 
ماه رمضان فرصتی است از فرصت‌های الهی است که خداوند در اختیار بندگان قرار داده است. پیامبر اکرم(ص) درباره ماه رمضان می فرماید: «ای مردم! ماه خدا با برکت و رحمت و مغفرت به شما روی آورد، ماهی که نزد خدا از همه ماه ها برتر و روزهایش بر همه روزها و شب‌هایش بر همه شب‌ها و ساعاتش بر همه ساعات برتر است، ماهی است که شما در آن به میهمانی خدا دعوت شده و مورد لطف او قرار گرفته‌اید، نفس‌های شما در آن تسبیح و خوابتان در آن عبادت، عملتان در آن مقبول و دعایتان در آن مستجاب است... .»
این روزها در حالی به ماه میهمانی خدا وارد می‌شویم که تمام جهان میزبان میهمان ناخوانده کرونا است. لذا شایسته است ورودمان همراه با برنامه‌ریزی صحیح و شاخص‌هایی باشد که نشانگر رفتار یک مسلمان است.
  همانطور که در بسیاری از توصیه‌های دینی و روایات تاکید شده، صیام تنها به معنای امساک و دوری از غذا نیست بلکه به معنای  دوری از هرگونه بدی و هوای نفسانی و آنچه حرام است و منجر به دوری انسان از خدا می‌شود بکار برده شده است. لذا در این روزها که ممکن است شرایط ماندن در خانه باعث افزایش خشونت خانگی شده باشد؛ می‌توانیم با استفاده بهینه از لحظات این ماه پربرکت خصوصا شب‌های قدر؛ افکار و باورها و ساختارهای فکری‌مان را مدیریت نموده و افکار منفی را کنترل کنیم و به رحمت واسعه حضرت حق، توسعه، سلامتی، نعمت‌ها و نور الهی بیاندیشیم. قطعا بازتاب این گونه بودن در ماه‌ها و سالهای بعدی زندگی‌مان به گونه‌ای متمایز و رضایت‌بخش خواهد شد.
به یقین در این روزهای سخت همچون گذشته با تاسی به سیره عملی ائمه اطهار؛ بالاخص کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و حمایت همه‌جانبه مردم خیر و نیکوکار اصفهان، حامی جامعه هدف و خانواده بزرگ بهزیستی خواهیم بود.
به امید روزهایی توام با عافیت و سلامتی برای همه مردم جهان.

                                                                                                                                                                                                                         دکتر مرضیه فرشاد
                                                                                                                                                                                                               مدیرکل بهزیستی استان اصفهان

 

کد خبر 16458

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد