اعتبارات تخصیصی، صرفا در حوزه جبران خسارت های ناشی از بحران کرونا هزینه خواهد شد

بیست و دومین جلسه ستاد پیشگیری از بیماریهای واگیردار (کرونا) بهزیستی مازندران و دهمین جلسه این ستاد درسال جاری بصورت ویدئو کنفرانس با روسای ادارات بهزیستی شهرستان ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران، دکتر فرزاد گوهردهی ضمن قدردانی از فعالیت های کلیه همکاران استان در اجرایی کردن منویات رئیس سازمان بهزیستی در حوزه کنترل و مدیریت بحران کرونا گفت : با توجه به تخصیص اعتبار ۱۱ میلیارد ریالی از سوی بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) برای جبران خسارت ناشی از کرونا در میان متقاضیان تحت پوشش و گروه های هدف، ضروریست تا نسبت به شناسایی و ثبت سامانه ای خانوارهای آسیب دیده از شیوع کرونا اقدامات لازم صورت گیرد.

وی جذب حداکثری اعتبارات را منوط به ثبت دقیق و سریع اطلاعات مددجویان آسیب دیده دانست و افزود : این اعتبارات صرفا در حوزه جبران آسیب ناشی از کرونا با الویت خانواده های دارای عضو مبتلا و یا مشکوک به ابتلا در هریک از حوزه های اجتماعی، پیشگیری و توانبخشی میباشد.

مدیر کل بهزیستی مازندران با بیان اینکه سقف اعتبارات هر شهرستان بر اساس شاخص جمعیت تحت پوشش تعیین شده است تصریح کرد : ثبت اطلاعات سامانه ای بر اساس دستورالعمل های ابلاغ شده صورت گیرد.

وی با تاکید بر تشدید نظارت‌ها بر حفظ فاصله اجتماعی   و رعایت پروتکل های ابلاغی در مراکز شبانه روزی اذعان کرد : با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان کلیه بازدید از مراکز  و ملاقات با مقیمان ممنوع است.

مدیر کل بهزیستی مازندران بر رعایت دستورالعمل های مرتبط با ماه رمضان تاکید کرد و افزود :  ضروریست  تا در راستای جلوگیری از ورود آلودگی به مراکز، از برگزاری مراسم های جمعی و مشترک و قبول نذورات خوراکی پخته  خودداری نمایید.

کد خبر 16446

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد