تولید روزانه ۵۱ هزار عدد ماسک توسط بهزیستی فارس

پریسا زارعی سرپرست معاون هماهنگی موسسات غیر دولتی اشتغال و مشارکتهای مردمی خبر داد:

 ویروس کرونا و مسایل و مشکلات همراه آن فرصتی شد تا معاونت هماهنگی موسسات  مراکز غیردولتی ، اشتغال و  مشارکتهای مرومی  سازمان بهزیستی  فارس در یک حرکت جهادی با اجرای پویش ملی اشتغال با شناسایی خیرین و ضمن برگزاری کارگاه های ویژه با همکاری علوم پزشکی بسیج اصناف اداره صنعت،معدن و تجارت اقدام به راه اندازی کارگاه های تولیدی ویژه ماسک و گان نماید.  وی ادامه داد:در این راستا تاکنون 20 کارگاه در سطح استان راه اندازی شده است که ظرفیت روزانه تولید این کارگاه 51000 عدد ماسک و 500 دست لباس گان می باشد .   پریسا زارعی افزودمیزان تولیدی از ابتدای شروع تاکنون 950000 عدد ماسک و 3200 دست لباس گان بوده و زمینه اشتغال 302 نفر در این طرح ایجاد شده است . 
 وی خاطر نشان  ساخت این معاونت همزمان با شیوع این بیماری با بررسی شرایط گروه های هدف و شناسایی افرادی که شغل خود را از دست داده اند ،با کمک خیرین و موسسات خیریه تحت نظارت اقدام به تهیه و توزیع بیش از 7000 بسته معیشتی و 2000 برگ ژتون نان در بین خانواده ها نموده است .
وی در پایان افزودتوجه به کودکان کار و خیابان از دیگر اقدامات این معاونت بوده که در این ایام با تهیه و تدارک 1000 بسته معیشتی و همچنین مواد بهداشتی ، دستکش و ماسک و توزیع این اقلام در بین این کودکان با هماهنگی سایر معاونت های این سازمان صورت گرفته است

کد خبر 16442

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد