بررسی موضوع ضرر و زیان مهدهای کودک در بحران کرونا

ضرر و زیان مهدهای کودک در بحران کرونا با حضور مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی و مدیران مهدهای استان بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، در این دیدار مشکلات مالی مهدهای کودک از طرف نمایندگان مطرح شد که یکی از دغدغه های جدی مهدهای کودک موضوع عدم امکان وصول درآمدها و اجبار برای پرداخت همه مخارج مهد ها از جمله اجاره بها و حقوق پرسنل و بیمه است.

این موضوع در حدی است که با طولانی شدن تعطیلات مهدهای کودک تعداد زیادی از مهدها متحمل ضرر و زیان جدی کرده  و به تعطیلی می کشاند.

در این جلسه غلامحسین حقدادی معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی نیز کلیه اقدامات حمایتی بهزیستی کشور را برشمرد و اعلام کرد علی رقم همه حمایتها مهدهای کودک همچنان در خطر تعطیلی هستند و این موضوع سرمایه های اجتماعی  و معنوی و مادی زیادی را از بین می برد و تجربیات هزاران مربی با بیکار شدن آنان زائل می شود  و بهزیستی را در سال بعد برای ثبت نام کودکان دچار چالش خواهد کرد.

در خاتمه مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی ضمن تایید و همدلی با مدیران، عوارض اقتصادی ناشی از کرونا را جدی برشمرد و دستور پیگیری خواسته های مدیران مهدهای کودک را صادر کرد و مقرر شد نقطه نظرات و پیشنهادات قابل اجرا جهت صلاحدید با بهزیستی کشور مکاتبه شود.

کد خبر 16398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد