بازدید مدیرکل و هیات همراه از مرکز مداخله در بحران های اجتماعی شهرستان سمنان

از مشاغل مهم و سخت جامعه خدمت در سازمان بهزیستی و ارائه خدمات در مرکز مداخله بحران های اجتماعی یکی از مشاغل پر استرس در سازما ن بهزیستی کشور است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان از مرکز مداخله در بحران های اجتماعی شهرستان سمنان بازدید کرد .

در بازدید مدیرکل  بهزیستی استان سمنان حسین نوحی معاون پشتیبانی ، ساره امیرجان معاون اجتماعی ، حمید همتیان مسئول حراست و نرجس درخشنده سرپرست اداره بهزیستی شهرستان سمنان حضور داشتند.

 علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان در ابتدای این بازدید ضمن خدا قوت  از تلاش ها و زحمات کلیه همکاران علی الخصوص سرکار خانم کرم الدین در سمت قبلی رئیس مرکز بحران های اجتماعی شهرستان سمنان و آرزوی موفقیت برای خانم ها خیرخواه و اعوانی در سمت جدید مرکز مداخله در بحران و اورژانس اجتماعی شهرستان سمنان ابراز داشتند : هدف از این دیدار پاسداشت خدمات و زحمات همکاران مرکز و نظارت بر عملکرد و روند ارائه خدمات و آشنایی و شناسایی مشکلات و دریافت پیشنهادات است .

ایزدپور بیان داشت : پس از شیوع ویروس کرونا در کشور با برنامه ریزی انجام شده خط ۱۲۳ بیش از پیش در مداخلات اجتماعی ورود کرده و ارائه خدمات تخصصی داده است و پس اطلاع رسانی وزارت بهداشت در ۲۲ فروردین ماه در راستای آشنایی با  اقدامات ، خدمات و گروه های هدف خط ۱۲۳ به آحاد جامعه روند سعودی تماس با این خط افزایش یافت که با هماهنگی و برنامه ریزی تعداد اپراتورهای پاسخگو در شهرستان سمنان به دو برابر افزایش یافت و تلاش های همکاران در ارائه خدمات تخصصی در پاسخگویی به تماس ها قابل ستایش است.

وی افزود : یکی از نکات تاکیدی در سیستم اداری رعایت سلسله مراتب اداری است تا بتوان با برقراری نظم اداری به کلیه امور رسیدگی کرد . انتظار می رود همکاران با رعایت سلسله مراتب اداری درخواست ها و مطالبات خود را پیگیری و به سرانجام برسانند و هنگام حضور در محل کار تنها دغدغه ایشان ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف باشد که یکی از ابزار رسیدن به این هدف تامین تجهیزات و آماده سازی زیر ساخت های اصلی و اساسی است که این بخش جزء وظایف و اختیارات مدیران ارشد سازمان است و اداره کل با تمام توان پیگیر این موضوعات می باشد.

ایزدپور گفت : خدمت در سازمان بهزیستی یکی از مشاغل سخت و مهم جامعه است و خدمت در مرکز مداخلات بحران های اجتماعی یکی از مشاغل پر استرس در سازمان بهزیستی کشور است و دارای اجری دنیوی و اخروی می باشد . یکی از اهداف اصلی تیم مدیریت اداره کل بهزیستی استان تامین بخشی از نیازهای مالی به جبران زحمات و تلاش های همکاران ارجمند است و این بحث نیازمند تصمیماتی مافوق  استانی و کشوری است و ما تمام تلاش خود را در محدوده وظایف و اختیارات استانی در خصوص تامین نیاز مالی و رعایت انصاف در حیطه قانونی داشته و  تا حصول نتیجه  مطلوب  تلاش می کنیم.

در ادامه این دیدار مباحثی توسط توسط معاونین اداره کل مطرح  و پس از ایشان گزارشی از روند خدمات توسط رئیس اداره بهزیستی شهرستان و رئیس مراکز مداخله در بحران و اورژانس اجتماعی ارائه شد و در پایان نیز سوالات ، مشکلات و پیشنهاداتی توسط کارشناسان مرکز مطرح که توسط مدیرکل و معاونین پاسخ داده شد .

 

کد خبر 16392

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد