درپی پویش همدلی | مالکین خرمدره و ایجرود اجاره بها مهدهای کودک بهزیستی را بخشیدند

زنجان | مدیر کل بهزیستی استان زنجان از بخشش کل اجاره بها مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی در شهرستانهای خرمدره و ایجرود خبرداد و گفت :این امر خیر در پی برگزاری پویش همدلی شکل گرفته و یکی از راههای ادامه فعالیت مهدهای کودک است که بدلیل شیوع ویروس کووید 19 تعطیل شده و متضرر گردیده اند .


به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی با تقدیر ازخیرین و مالکین  مهدهای کودک افزود :زنجان استان کریمان و پایتخت شورو شعور حسینی است که جلوه های زیبایی از بخشش و یاری را سالانه در ماه مبارک رمضان و ایام سوگواری سالار شهیدان به نمایش می گذارد و اینک خیرین می توانند در بقا و ادامه کار مهدهای کودک و یاری به کودکان زنجانی نقش آفرینی کنند .

وی با اشاره به فعالیت 159 مهدکودک در استان اظهار کرد : در حا ل حاضر 90 باب مهد کودک استان استیجاری هستند که با ابلاغ مصوبات ستاد مبارزه با کروناویروس و تعطیلی مهدهای کودک از ابتدای اسفند سال گذشته تا کنون تعطیل هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون 35 باب مهد کودک از بخشش یا تخفیفات اجاره بهاء توسط مالکان به ارزش نزدیک به 25 میلیون تومان بهره مند شده اند ،  تصریح کرد :  بعد از برگزاری پویش همدلی، از 32 مهد کودک استیجاری در شهرستان زنجان 9 باب ، در شهرستان طارم 10 باب و ابهر از 8 مهد کودک استیجاری 2 باب تاکنون از تخفیفات مالکان بهره مند شده و در شهرستان خدابنده نیز از 32 مهد کودک استیجاری 14  مالک  اجاره بها ء خود را بخشیده اند .و شهرستان ماهنشان و سلطانیه نیز فاقد مهد کودک استیجاری  می باشند و در حال حاضر این پویش ادامه دارد .

مدیر کل بهزیستی عنوان کرد :  ، با توجه به اینکه مهدهای کودک تنها مراکز روزانه تحت نظارت هستند که خصوصی اداره می‌شوند و به این مراکز یارانه تعلق نمی‌گیرد؛ مدیران و مربیان  این مراکز با آسیب جدی روبرو شدند.

محمدی خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی کشور و بهزیستی استان، به منظور قدر دانی از این اقدام ارزشمند مالکان مهدهای کودک،  بعد از شکست کرونا با اهداء نشان «حامی کودک» و لوح تقدیر از اهتمام و بذل محبت این مالکین دلسوز قدردانی خواهد کرد.

کد خبر 16388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد