پیام مدیرکل بهزیستی هرمزگان به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

غلامحسین رنجبر در پیامی فرا رسیدن سالروز تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان ، غلامحسین رنجبر به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی به شرح ذیل صادر کرد.

متن کامل پیام مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّه ..

"هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با دشمنان آماده سازید .."  (سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰)

دوم اردیبهشت سالروز تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان مبارک حکیمانه معمار کبیر انقلاب و بنیانگذارنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(قدس سره) است.

نهادی که با نقش آفرینی بی بدیل، پر صلابت و مثال زدنی در صحنه های داخلی و بین المللی و نیز دفاع همه جانبه از آرمان ها و دستاوردهای شکوهمند انقلاب اسلامی به ویژه در دوران حماسه دفاع مقدس  عزت، امنیت پایدار و اقتدار ملی را به ارمغان آورد و با تقدیم بهترین فرزندان این امت مانند سرداران شهیدحاج قاسم سلیمانی، بروجردی، همت، زین الدین، باکری، کاظمی و تهرانی مقدم، الگوهای  ماندگار برای نسل های بعد به یادگار گذاشت.

  بسیار مبرهن است موفقیت انکارناپذیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام ماموریت‌های خطیر بویژه کمک در تقویت و پیروزی جبهه مقاومت و رویارویی با ترفندها و فتنه‌های بی شمار علیه انقلاب اسلامی، موجب استیصال دشمنان و انجام توطئه‌های بی شمار ضد این نهاد مقدس از جمله تروریستی خواندن و اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه علیه این مجموعه انقلابی شده است.

 اینجانب و خانواده بزرگ بهزیستی استان هرمزگان  این روز را به فرماندهان و آحاد پاسداران عزیز صمیمانه تبریک عرض نموده و ایمان راسخ داریم این نیروی مکتبی و مردمی در سایه اتکال به قدرت لایزال الهی و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نایب برحق ایشان رهبر عظیم‌الشان انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا  امام خامنه ای، بیش از پیش و در همه صحنه های انقلاب اسلامی، در راستای تحقق رسالت های خویش انشاالله موفق و پیروز خواهد بود. یاد و خاطره همه شهدای سرافراز میهن اسلامی، به ویژه سرداران ، پاسداران و بسیجیان شهید انقلاب اسلامی ایران را گرامی می داریم.

غلامحسین رنجبر

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان

کد خبر 16348

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد