اولین جلسه کمیته فرهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در سال جاری برگزار شد

اولین جلسه ی کمیته ی فرهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در سال ۹۹ با حضور دکتر گوهردهی رییس کمیته فرهنگی و پیشگیری استان ، و احمد مظفری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، نمایندگان دستگاههای اجرایی حوزه پیشگیری از مواد مخدر و نمایندگان سازمانهای مردم نهاد برگزار شد .

اولین جلسه ی کمیته ی فرهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در سال ۹۹ با حضور دکتر  گوهردهی رییس کمیته فرهنگی و پیشگیری استان ، و احمد مظفری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، نمایندگان دستگاههای اجرایی حوزه پیشگیری از مواد مخدر و نمایندگان سازمانهای مردم نهاد برگزار شد . 

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران در این جلسه  دکتر گوهر دهی با اشاره به رواج برخی باورهای غلط از جمله تاثیر الکل و مواد مخدر در بالا بردن ایمنی بدن نسبت به ویروس کرونا گفت : ضروریست تا با اطلاع رسانی دقیق و سریع نسبت به این موارد واکنش نشان دهیم و با ارائه بسته های فرهنگی و آموزشی از افزایش قربانیان مسمومیت با الکل و مواد مخدر جلوگیری کنیم.

در ادامه این جلسه هریک از نمایندگان دستگاه های مرتبط گزارش عملکرد و اقدامات پیشگیرانه در حوزه اعتیاد در زمان شیوع کرونا را ارائه کردند.

کد خبر 16347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد