رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروه های هدف به تشریح اقدامات پیشگیرانه در برابر شیوع کروناویروس پرداخت

رئیس اداره پذیرش گزارشی از انجام اقدامات پیشگیرانه در مقابل ویروس کرونا ارائه داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز ، شیماسادات موسوی در تشریح اقدامات انجام شده اظهار کرد: طی مکاتبات صورت پذیرفته در پی انتشار و گسترش کرونا ویروس در بین مردم و بخصوص جامعه هدف سازمان بهزیستی انتقال میز خدمت به محل نگهبانی و ورودی اداره ، برای جلوگیری از ورود غیر ضروری ارباب رجوع به میحط اداری از مهمترین اقداماتی بود که در این زمینه انجام پذیرفت و همچنین سه نفر از کارکنان اداره پذیرش در میز خدمت برای جوابگویی مراجعین و پیگیری سریعتر درخواست های ایشان مستقر شدند.

رئیس اداره پذیرش ادامه داد : ضدعفونی کردن فضای فیزیکی و تجهیزات اداری بصورت روزانه از دیگر اقدامات موثری بود که در جهت پیشگیری از شیوع کرونا در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود : در خصوص نحوه ارتباط کارکنان با ارباب رجوع در دوران شیوع بیماری کرونا جلسات و دوره های آموزشی متناسب توجیهی برگزار گردید.

موسوی اضافه کرد : همچنین در جهت تهیه بلیط و بازگرداندن مددجویان شهرستانی و جلوگیری از سفر و ارائه بلیط به مددجویان بومی اقدامات لازم صورت گرفت.

وی اذعان داشت : تمهیدات لازم برای استفاده تمامی کارکنان از تجهیزات ایمنی نظیر ماسک ، دستکش ، محلول ضد عفونی دست و سطوح از دیگر برنامه های این اداره بود و همچنان ادامه دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد : جهت جلوگیری از پذیرش مددجویان جدیدالورود ، انتقال ، مرخصی ، ملاقات و مددجویان مستقر در مراکز مکاتبات و هماهنگی لازم با کلیه مراکز انجام پذیرفت.

موسوی در پایان گفت : مکاتبات و مذاکرات متعدد با دانشکده علوم پزشکی ، دادگستری و بیمارستان ها جهت پذیرش رایگان بیماران مبتلا به کرونا و همچنین ترخیص رایگان متوفیان بصورت مستمر در حال انجام است.

کد خبر 16339

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد