هیچ مورد فوتی و یا ابتلا به کرونا در شیرخوارگاه بهزیستی اصفهان نداشتیم

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به خبر امروز خبرگزاری ایلنا با تیتر " کرونا جان 2 کودک شیرخوارگاه اصفهان را گرفت" که ساعاتی قبل از خروجی این خبرگزاری حذف شد، گفت: با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی خوشبختانه هیچ مورد فوتی یا ابتلا به کرونا در شیرخوارگاه بهزیستی اصفهان نداشتیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان مرضیه فرشاد گفت: با اجرایی شدن دستور العمل های کمیته پیشگیری از بیماری های واگیردار استان و بهزیستی کشور و همراهی مدیران تمامی مراکز دولتی و غیر دولتی تحت پوشش، خوشبختانه این ویروس در تمامی مراکز تحت نظارت بهزیستی استان مدیریت و کنترل شده است.
مدیر کل بهزیستی استان اصفهان گفت: در شیرخوارگاه اصفهان دو کودک مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا داشتیم که به مراکز درمانی ارجاع شدند و خوشبختانه تست آنها منفی بود. 

فرشاد خاطر نشان کرد: امروز در جلسه ستاد کرونای شهرستان اصفهان در فرمانداری، رییس اداره بهزیستی شهرستان به نحوی که  عنوان شد، بحث شیرخوارگاه و مرکز سالمندان را کنار هم مطرح کرده بود و خلط این مطلب باعث شده بود که خبرنگار خبرگزاری ایلنا، مطلب را به اشتباه " کرونا جان 2 کودک شیرخوارگاه اصفهان را گرفت" تیتر بزند که خوشبختانه با توضیحات و پیگیری روابط عمومی بهزیستی استان، این مطلب از خروجی خبرگزاری حذف شد.
 

کد خبر 16333

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد