سرخه ا تولید ماسک توسط توانخواه تحت حمایت

رستمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان سرخه گفت : زهرا دارای معلولیت کم بینایی ، کم شنوایی و زن سرپرست خانوار است که تحت حمایت اداره بهزیستی شهرستان سرخه بوده که با همت خود تولید ۴۲۰ ماسک را بمنظور تامین بخش از کمبود لوازم بهداشتی در شهرستان اجرایی کرده است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، تولید ماسک توسط زن سرپرست خانواره تحت حمایت اداره بهزیستی شهرستان سرخه انجام شد .


ابوالقاسم رستمی گرجی رئیس اداره بهزیستی شهرستان سرخه : اداره بهزیستی شهرستان سرخه با دارا بودن ۲۴۰ مددجو ، ۳ مهد کودک ، ۱ مرکز روزانه ترک اعتیاد و یک موسسه خیریه در حال ارائه خدمت به جامعه هدف و آحاد جامعه است .
ایشان در ادامه : با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور سازمان بهزیستی بمنظور تامین بخشی از مصرف لوازم بهداشتی در مراکز تحت نظارت اقدام به راه اندازی کارگاه های تولید ماسک در سطح استان کرده است که در شهرستان سرخه این امر با همت یکی از مددجویان تحت حمایت محقق شده است .
رستمی گفت : زهرا دارای معلولیت کم بینایی ، کم شنوایی و زن سرپرست خانوار است که تحت حمایت اداره بهزیستی شهرستان سرخه بوده که با همت خود تولید ماسک را بمنظور تامین بخش از کمبود لوازم بهداشتی در شهرستان اجرایی کرده است .
وی افزود : زهرا در منزل بارعایت موارد بهداشتی در مرحله اول ۱۲۰ عدد ماسک و در مرحله دوم ۳۰۰ عدد ماسک را با هزینه شخصی تولید کرده است و تحویل بهزیستی شهرستان سرخه داده است . رئیس اداره بهزیستی شهرستان سرخه ابراز داشت : این توانخواه آمادگی لازم را در خصوص تولید ماسک در صورت تامین مواد اولیه کرده است و در صورت لزوم برای دیگر دستگاه های اجرای نیز تولید ماسک را انجام می دهد و بهزیستی شهرستان با پیگیری اداره کل در حال تامین مواد اولیه برای ایشان در صورت لزوم و تهیه ماسک است .

کد خبر 16309

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد