ری | پویش باران مهر در شهرستان ری راه اندازی شد

مدیر بهزیستی شهرستان ری گفت:پویش باران مهر در ماه مهمانی خدا با هدف تهیه مواد غذایی و بهداشتی برای نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی در این شهرستان راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ری، علی نعمتی اظهارداشت: مردم می توانند کمک های خیر خواهانه خود را بصورت  نقدی به شماره حساب ۲۱۷۳۴۵۱۳۷۶۰۰۸ به نام مشارکت های مردمی بهزیستی، بانک ملی شعبه اداره امور مالیاتی شهرری واریز کنند.
وی افزود: شماره کارت مجازی ۹۹۸۸۱۵۴۸-۶۰۳۷۹۹۱۸ نیز برای دریافت کمک های نقدی مردم در نظر گرفته شده تا خیرین و نیکوکاران کمک های نقدی  مورد نظر را به این حساب واریز نمایند.
مدیر بهزیستی شهرستان ری یادآور شد: پرداخت از طریق منوی نیکوکاری، اپلیکیشین سکه با شماره گیری کد #۰۰۷*۷۴۱* جهت پرداخت آسان در اختیار افراد حمایت گر قرار گرفته است.
وی عنوان کرد: افراد خیر و نیکوکار در صورت داشتن سوال می توانند با شماره های ۵۵۹۱۹۲۱۲- ۹۱۹۷۵۵۵۲۱ ۰پاسخ خود را دریافت نمایند.
نعمتی خاطر نشان کرد: کمک به نیازمندان و رفع مشکلات آنها علاوه بر اینکه در اسلام تاکید و توصیه شده از دیدگاه انسانی نیز دارای جایگاه ارزشمند و والایی است چرا که گره از مشکلات دیگران باز می کند.
وی اضافه کرد: فرآیند جمع آوری کمک های مردمی در قالب منسجم و منظم از سوی بهزیستی ری انجام می شود تا اقلام مورد نیاز تهیه و در اختیار نیازمندان قرار گیرد.
مدیر بهزیستی شهرستان ری گفت: بسته های ارزاق و سایر لوازم بهداشتی  مورد نیاز افراد واجد شرایط تهیه و به موقع در اختیار آنان قرار می گیرد تا بتوانند از فضیلت ماه مبارک رمضان بهره مند شوند.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) در حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد و در جنوب تهران واقع شده است.

کد خبر 16302

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد