توزیع بسته‌های بهداشتی بین جامعه هدف بهزیستی زنجان

زنجان | مدیرکل بهزیستی استان زنجان از ضدعفونی روزانه مراکز زیر نظر بهزیستی خبر داد و گفت: با کمک سمن‌ها بسته‌های بهداشتی همچون ژل‌های ضدعفونی، ماسک، دستکش و شیلد محافظتی صورت در مراکز انجام شده است.

محمد محمدی قیداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از زمان آغاز شیوع کرونا ویروس بهزیستی استان اقدامات پیشگیرانه متعددی در بخش‌های مختلف انجام داده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از اتخاذ تمهیدات پیشگیرانه در مراکز شبانه‌روزی زیر نظر این اداره کل خبر داد و گفت: در این راستا به شهرستان‌ها نیز دستورات و ابلاغیه‌های لازم صادر شده است.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی برای گروه‌های هدف بهزیستی بیان کرد: در همین راستا اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده در یک مرحله به ازای هر نفر مبلغ 300 هزار ریال به حساب مراکز واریز و در مرحله بعدی به ازای هر فرد  ۵ میلیون ریال واریز شد و نظارت لازم برای تامین وسایل بهداشتی صورت گرفته است.

محمدی قیداری همچنین به بهره‌گیری از ظرفیت NGO‌ها و موسسات و جهادگران عرصه سلامت در این حوزه اشاره کرد و گفت: در این بخش نیز بسته‌های بهداشتی همچون ژل‌های ضدعفونی، ماسک، دستکش و شیلد محافظتی صورت در مراکز توزیع شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: با تمهیدات صورت گرفته جامعه هدف بهزیستی مقیم در مراکز نگهداری بهزیستی زنجان شامل سالمندان ،معتادین ،کودکان ،معلولین و بیماران اعصاب و روان در سلامت کامل به سر می‌برند.

کد خبر 16282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد