برگزاری جشن واگذاری دوهزارمُین واحد مسکونی روستایی مددجویان زلزله زده استان کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از برگزاری جشن واگذاری دو هزارمین واحد روستایی مددجویان زلزله زده سرپل ذهاب با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و دیگر مسئولان در تاریخ 29 تیرماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه امروز در سفر به شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب با همراهی فرماندار روند ساخت مسکن مددجویان را مورد بررسی قرار دادند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: در زلزله 96 تعداد 2 هزار و 590 واحد مسکونی روستایی و شهری مددجویان تحت پوشش دچار آسیب شدند.

وی از برگزاری جشن واگذاری دو هزارمین واحد روستایی مددجویان زلزله زده سرپل ذهاب با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و دیگر مسئولان در تاریخ 29 تیرماه خبر داد.

همچنین دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با سفر به سرپل ذهاب با همراهی فرماندار این شهرستان به زیارت قبور  شهدای گمنام این شهرستان رفتند.

فرماندار این شهرستان در این مراسم گفت: در سرپل ذهاب 850 شهید، 810 جانباز و 161 آزاده وجود دارد و ایثارگری ها و مقاومت مردم این دیار در طول تاریخ زبانزد بوده  و است.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای بازی دراز با حضور گسترده مردم ایران و همچنین دیگر یادواره های شهدا به میزبانی سرپل ذهاب، بیان داشت: علاوه بر این موارد سرپل ذهاب با دارا بودن پتانسیل بالا و خوب گردشگری و بوم گردی مقصد بسیاری از مسافران در طول سال است.

به گفته این مسئول، در شهرستان سرپل ذهاب در بحران زلزله 35 هزار واحد مسکونی روستایی و شهری آسیب دیدند که بازسازی آنها به پایان رسیده و کار اتمام واحدهای احداثی نیز 40 الی 60 پیشرفت داشته است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده شاهد پیشرفت های خوبی در روند بازسازی مسکن مردم سرپل ذهاب بوده ایم و چهره شهر زیبا شده است.

وی ادامه داد: نشاط و شادی دوباره به زندگی مردم این منطقه بازگشته و امیدواریم مردم سرپل ذهاب دیگر دچار چنین حادثه هایی نشوند.

کد خبر 1626

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد