مالکان مهدکودک‌های آبیک اجاره بهای دوران کرونایی را بخشیدند

مدیرکل بهزیستی قزوین گفت: مالکان مهدکودک‌های آبیک با هدف همدلی و نوع‌دوستی اجاره‌ بهای دوران شیوع بیماری کرونا را بخشیدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین علیرضا وارثی مدیر کل بهزیستی استان افزود: این اقدامات به صورت خودجوش و در راستای کمک به همنوعان و تقویت آموزش و مراقبت کودکان انجام شده و مورد توجه شهرستان‌های دیگر نیز قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مالکان مهدکودک‌های شهرستان قزوین و البرز نیز تصمیم دارند در این کار خیرخواهانه سهم باشند، افزود: از ۲۴ ساعت گذشته تاکنون موج همدلی و نوع دوستی مالکان مهدهای کودک در استان رو به افزایش است.

وارثی در ادامه به همکاری بانک رفاه استان برای اعطای تسیهلات به مهدهای کودک اشاره کرد و گفت: ۲۵ میلیارد ریال از منابع بانک رفاه برای اعطای تسهیلات ۴۰۰ میلیون ریالی به مهدهای کودک تخصیص داده شده و آماده پرداخت به متقاضیان است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: اگرچه شیوع بیماری کرونا باعث شد تا در ۲ ماه گذشته شرایط اقتصادی سختی بر مهدهای کودک اعمال شود، اما روحیه جوانمردی ریشه‌های عمیقی در جامعه ما دارد که هرگاه لازم باشد به منصه ظهور می رسد و یکی از آنها بخشش اجاره بهای این مکان ها بوده که امیدواریم به همه مهدهای کودک تعمیم پیدا کند.

استان قزوین دارای ۱۱۰ مهد کودک تحت نظارت بهزیستی است

کد خبر 16253

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد