۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷

مدیرکل خراسان شمالی خبر داد؛

در سال ۹۸ دوبرابر میزان هدفگذاری شده مسکن ساختیم

هر سال تعداد بسیاری منزل مسکونی برای مددجویان ساخته که مبالغ آن از طرف سازمان و همچنین خیرین مسکن ساز پرداخت می شود.
در سال ۹۸ دوبرابر میزان هدفگذاری شده مسکن ساختیم

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی گفت: طی سال ۹۸ عملکرد اداره کل بهزیستی استان در زمینه مسکن عالی بوده و دو برابر تعهدات و میزان هدفگذاری شده، برای مددجویان مسکن ساختیم.



به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، اسماعیل قربانی اظهار کرد: هدفگذاری سازمان برای خراسان شمالی در سال ۹۸ ساخت ۲۳۸ منزل مسکونی بوده و اداره کل بهزیستی استان طی ایم مدت ۴۶۰ واحد مسکونی را تکمیل و واگذار کرده است.
وی افزود: سازمان بهزیستی کشور برای این تعداد منزل مسکونی حدود سه میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبار اختصاص داده بود.
قربانی تصریح کرد: عملکرد اداره کل بهزیستی در سال ۹۷ نیز مطلوب بوده و علی رقم هدفگذاری ۲۶۵ واحدی، ساخت و تحویل ۴۴۸ منزل مسکونی را داشته ایم.
قربانی افزود: در سال ۹۷ نیز سازمان بهزیستی کشور حدود دو میلیارد و یکصد میلیون تومان اعتبار را برای ساخت این تعداد واحد مسکونی اختصاص داد که بهزیستی استان بیش از آنچه تعهدش بوده و بیش از میزان بودجه تحویلی، مسکن ساخته است.
معاون اشتغال، مسکن و مشارکت های مردمی نیز در این باره گفت: ساخت مسکن برای خانوار های دومعلول استان نیز از سال ۹۴ در دستور کار بهزیستی قرار گرفته و همه ساله تعدادی از واحد های مسکونی ساخته شده به این قشر آسیب پذیر تحویل می شود.
جواد ابرغم اظهار کرد: در سال ۹۴ پروژه ساخت ۶۰۹ واحد مسکونی برای خانوار های دو معلول آغاز شده و تا کنون نیز پیشرفت ۸۱ درصدی داشته است.
وی افزود: تا کنون حدود ۴۱۱ واحد مسکونی تحویل شده و تعدادی نیز در دست ساخت یا طی نمودن روند اداری برای واگذاری هستند.
ابرغم اظهار کرد: در سال ۹۷ اداره کل بهزیستی تعداد ۳۴۰ واحد و در سال ۹۸ نیز تعداد ۲۶۹ واحد مسکونی را برای خانوار های دو معلول ساخته است.
وی عنوان کرد: امید داریم تا پایان سال ۹۹ ساخت واحد های مسکونی خانوار های دو معلول به پایان برسد

کد خبر 16246

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد