اشکذر | توزیع سبد معیشتی و بهداشتی بین مددجویان بهزیستی شهرستان اشکذر

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اشکذر از توزیع 600 بسته سبد معیشتی و بهداشتی به ارزش تقریبی 240میلیون تومان در بین مددجویان شهرستان اشکذر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان اشکذر؛ 600 بسته سبد مواد غذایی و بهداشتی از اواخر سال گذشته تاکنون در 3 مرحله  بین نیازمندان و مددجویان تحت پوشش این اداره توزیع شده است.

میرحاجی رئیس اداره بهزیستی شهرستان عنوان کرد این بسته ها شامل برنج ایرانی، روغن، حبوبات، رب گوجه، مرغ، گوشت، پنیر، ماکارونی، سویا، قند، نبات، شکر، چای است که به منظور حمایت از خانواده های دارای پرونده و نیازمند تهیه شده است. همچنین علاوه بر بسته های مواد غذایی، بسته های بهداشتی شامل مواد ضدعفونی کننده، مایع دستشویی، دستمال کاغذی، ماسک و ژل ضدعفونی کننده به همراه بروشورهای آموزشی هم بین این خانواده ها توزیع شده است. .وی ارزش هر بسته سبد معیشتی و بهداشتی را 400 هزار تومان بیان کرد و گفت: در مجموع برای تهیه این بسته ها240 میلیون تومان هزینه شده است.

وی در ادامه با تشکر از مشارکت و همراهی خیرین محترم در تهیه این بسته‌ها در این مرحله عنوان کرد: هدف از توزیع این سبدهای غذایی حمایت از اقشار ناتوان و نیازمندان در شرایط فعلی است که حمایت‌ها از مددجویان و نیازمندان باید همچنان ادامه داشته باشد، وی همچنین از اعلام آمادگی این اداره برای جلب مشارکتهای دیگر خیرین در ایام سال خبر داد.

کد خبر 16242

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد