روزانه 5 هزار ماسک توسط مددجویان شهرستان خدابنده تولید می شود

زنجان | رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده از تولید روزانه 5 هزار ماسک توسط مددجویان تحت پوشش این شهرستان خبر داد و افزود : 4 کارگاه خیاطی معلولین ،مددجویان و زنان سرپرست خانوار خط تولید خود را به تولید ماسک اختصاص دادند .


به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان خدابنده عصمت نصیری از نگهداری 120 معلول در مراکز نگهداری این شهرستان خبر داد و اظهار کرد : 3 مرکز نگهداری در این شهرستان فعال می باشد و تمام بخشنامه ها و دستورالعملهای کشوری در خصوص ویروس کرونا در مراکز تحت نظارت بهزیستی این شهرستان ابلاغ گردیده و تمامی موارد بهداشتی نیز در این مراکز  رعایت می شود .

وی با بیان اینکه خوشبختانه با رعایت اصول بهداشتی وکنترل مستمر مراکز نگهداری معلولین توسط کارشناسان آموزش دیده این اداره ، مورد مثبتی از ابتلا به ویروس کرونا مشاهده نشده است افزود: کارکنان این مراکز بصورت روزانه تب سنجی میشوند و بعد از احراز سلامتی اجازه حضوردر مراکز پیدا میکنند.

نصیری افزود : با مشارکت خیرین بسته های بهداشتی شامل مواد شوینده و ضدعفونی کننده خریداری شده و توسط مددکاران در اختیار مددجویان قرار داده میشود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده یادآور شد : به دلیل شرایط ایجاد شده، پذیرش و مرخصی افراد جدید در مراکز شبانه‌روزی  بهزیستی ممنوع شده است و تنها افراد در شرایط خاص و با حکم دادستانی در مراکز نگهداری پذیرش می‌شوند که در این حالت نیز افراد پیش از ورود قرنطینه می‌شوند تا سلامت آن‌ها تائید شود.

کد خبر 16113

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد