تقدیر از همکاران بهزیستی و شرکای کاری در مقابله با کرونا

مدیر کل بهزیستی لرستان در پیامی از همکاران شاغل در اداره بهزیستی استان لرستان و شرکای کاری در مقابله با بیماری کووید 19 تقدیر و قدردانی کرد.


به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان در متن این پیام آمده است:

خدای بزرگ را سپاسگزارم که ارائه خدمت به منظور سلامت روان جامعه در دستان شفابخش همکاران عزیز و شاغل در سازمان بهزیستی قرارداده شد. میهن عزیزمان همواره به وجود افراد نخبه و متخصص برخود بالیده است. عزیزانی که با حس نوع دوستی و حسن اخلاق به پشتوانه دانش روز با همت، حمیت و تلاش جدی در آگاهی روزافزون افراد جامعه و ارتقای سطح فکری آنان در نهایت فرهیختگی اهتمام می ورزند و در این روزهای سخت همچنان با جان و دل، علم و دانش و تخصص خود را صمیمانه و بی دریغ تقدیم دیگران می کنند.
اکنون که به یاری خداوند متعال و به همت این عزیزان شاهد رویش جوانه های امید و اعتماد از درون زخم های بجا مانده از بیماری در پیکر زخم خورده سرزمینم هستیم بر حسب وظیفه و به مصداق حدیث شریف " من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق"  از همه همکاران عزیز و شرکای کاری در خط تلفنی 1480(صدای مشاور)، مدیران مراکز اقامتی و درمان اعتیاد، جمعیت همیاران و پایگاههای سلامت اجتماعی، مدیران مراکز آموزشی و توانبخشی و کلینیک های مددکاری اجتماعی که بصورت شبانه روزی و با اجرای دقیق دستورالعمل ها و انجام اقدامات موثر، این اداره کل را در جهت پیشگیری و مقابله بموقع و مدیریت بیماری کرونا همراهی کرده و شریک و همراه روزهای سخت بوده اند تقدیر و تشکر می نمایم.
 توفیق روزافزونتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

دکتر کرم یاری 
مدیر کل بهزیستی استان لرستان

کد خبر 16107

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جمالی کرمانشاه IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
    0 0
    ارزوی توفیق هر چه بیشتر برای دکتر کرم یاری یادگار ارزشی سال های دفاع مقدس دارم

خدمات الکترونیک پرکاربرد